16 مدل ساعت ضد آب (کاملا مقاوم در برابر آب) + لیست قیمت

ساعت ضد آب

ساعت ضد آب و مقاوم در برابر آب برای افرادی که دائم در طول روز در حال فعالیت و کار هستند، بسیار کاربردی و مناسب است. ساعت هایی که در برابر آب مقاوم هستند را می توانید به راحتی بشویید. حتی برخی از ساعت ها مقاومت زیادی دارند و حتی می توان آن ها را در استخر ها و ساحل ها برد. برای مثال برخی از مدل های ساعت جی شاک تا 200 متر زیر آب دوام می آورند.

البته امروزه اغلب مدل های ساعت مردانه و ساعت زنانه که تولید می شوند دارای قابلیت ضد آب هستند اما برای اطمینان ما راهنمای خرید ساعت های مقاوم در برابر آب را توصیه کرده و سپس جدید ترین مدل های 2022 را معرفی کردیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

مشخصات ساعت های ضد آب

جنس بدنه: معمولا ساعت ها فلزی یا پلاستیکی طراحی می شوند. قطعا انتخاب ساعت از جنس استیل و فلز انتخاب درست و مناسبی است. اما در مقابل ساعت های پلاستیکی دارای وزن سبک و قیمت ارزان تر هستند.

نوع کاربری: ساعت های مچی که امروزه ساخته می شوند اغلب برای موقعیت های مختلف استفاده می شوند. البته اگر ساعت های رسمی می خواهید پیشنهاد می شود ساعت های عقربه ای با جنس استیل و قابلیت ضد آب را انتخاب کنید.

وزن: قطعا ساعت های ضد آب را برای طول روز می خواهید، بنابراین داشتن وزن سبک یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای ساعت مچی نیاز دارید. وزن سبک ساعت مچی باعث می شود دست شما احساس خستگی نکنید.

امکانات: این مورد را می توان کاملا سلیقه ای دانست، به طوری که می توانید بسته به نیاز خود از قابلیت هایی همچون کرنومتر، آلارم، تاریخ شمار، عقربه های شب تاب و نور پس زمینه انتخاب کنید.

آیا ساعت های مقاوم در برابر آب برای کادو مناسب هستند؟

قطعا یک ساعت مچی ضد آب می تواند برای هر کسی یک هدیه خاص و زیبایی به نظر برسد. برخی از ساعت های مچی دارای جعبه مخصوص برای هدیه هستند که کادو شما را تا چندین برابر زیبا تر می کند.

جدید ترین و شیک ترین ساعت های مچی ضد آب در 2022 + خرید

ساعت مچی عقربه ای اسکمی مدل No 9069

ساعت مچی ضد آب عقربه ای اسکمی مدل No 9069

نقاط قوت

  • موتور و باطری ژاپنی درجه یک
  • عقربه های شب تاب
  • تقویم دار
  • استیل ضد زنگ

ساعت مچی اسکمی مدل 9069 یکی از زیباترین و پرفروش ترین های بازار ساعت اروپا و حتی آمریکا می باشد که توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند. این ساعت با داشتن بدنه و بند ساخته شده از آلیاژ روی درجه یک که باعث کیفیت و داشتن قابلیت ضدخش و ضد زنگ و عدم تغییر رنگ در طول مدت استفاده می باشد.

ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل LQ-139AMV-1ELDF

ساعت مچی کاسیو لوکس مدل LQ-139AMV-1ELDF

آقایان و بانوان اهل ساعت، برند محبوب کاسیو را می شناند. اما این بار با تولید ساعت ضد آب در کنار طراحی توانسته است فروش خوبی را از آن خود کند. جنس بدنه فلز بوده و برای فعالیت های روزمره مناسب است. بیشتر برای مچ های متوسط پیشنهاد می شود و با داشتن بند سیلیکونی، انعطاف و راحتی زیادی دارید.

ساعت مچی عقربه ای کیو اند کیو مدل vq94j001y

ساعت مچی کیو اند کیو مدل vq94j001y

مشخصات

کیو اند کیو یک برند ساعتی است که در زمینه تولید ساعت های شیک مردانه و زنانه فعالیت می کند. این ساعت با ظاهر زیبا می تواند برای استایل های لوکس، فعالیت های روزمره و فشن عالی به نظر برسد. کیفیت ژاپن موتور این ساعت باعث می شود آن را برای شما و دیگر خریداران تضمین کند. 10 نفر از خریداران از این ساعت کاملا راضی بودند و آن را برای دیگر افراد پیشنهاد دادند.

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل S9127/Brown

ساعت مچی ضد آب عقربه ای اسکمی مدل 9127

ساعت 9127 با قلب تپنده ژاپن و عقربه‌ها و اعداد 100% شب تاب در مدل اورجینال فروشگاه MVK ویژه مدیران و شیک پوشان است. این روزها برندهای زیادی در دنیا ساعت‌ مچی با کارایی‌های مختلف تولید می‌کنند، که یکی از معتبرترین و پر‌فروش ترین آنها برند اسکمی است. شرکت SKMEI با تولید این ساعت با 5 موتور فعال، از بسیاری برندها سبقت گرفته است. کیفیت، زیبایی و کارایی از بارزترین مشخصه‌های این ساعت ضد آب می باشد.

ساعت مچی عقربه ای مدل W 744 - FE-ME-ME

ساعت مچی ضد آب عقربه ای مدل W 744 – FE-ME-ME

مشخصات و بررسی

یک ساعت با ظاهر رسمی که برای کارمندان و افراد اداری عالی است. این ساعت ضد آب دارای قیمت مناسب و ظاهری شیک و فشن هست. بدنه استیل ضد حساسیست است. البته نباید از این ساعت مچی توقع زیادی داشت زیرا قیمت بسیار پایینی دارد.

ساعت مچی عقربه ای کیو اند کیو کد vr94j007y

ساعت مچی کیو اند کیو کد vr94j007y

مشخصات

یکی دیگر از ساعت های کیو اند کیو که با ظاهری اسپرت تقدیم شما می گردد. به علت اینکه دارای طراحی ظریف است شاید برای بانوان بیشتر جذب کننده باشد. رنگ بدنه سرمه ای باعث می شود با پوشاک سفید بسیار شیک و جذاب هماهنگ شود.

ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل LTP-V005D-1B2UDF

ساعت مچی کاسیو ضد آب مدل LTP-V005D-1B2UDF

مشخصات

دیگر ساعت کاسیو مردانه و زنانه را همه می شناسنند و این برند عالی است. این کمپانی ژاپنی دارای کیفیت ظاهری و محکم است که باعث شده است بسیاری از افراد ایرانی یک برند محبوب برایشان باشد. جنس بدنه استیل ضد زنگ هست و برای تیپ های رسمی آقایان عالی است. اگر به دنبال یک ساعت ضد آب و رسمی هستید پیشنهاد می کنم حتما این ساعت و نظرات آن را ببینید.

ساعت مچی عقربه ای کیو اند کیو مدلvq94j002y

ساعت ضد آب عقربه ای کیو اند کیو مدل vq94j002y

مشخصات

چند نمونه از ساعت های کیو اند کیو را دیدید. این ساعت هم از همان کمپانی هست و دارای ظاهر شیک و بند سیلیکونی است. بند سیلیکونی باعث می شود در طول روز احساس خستگی نکنید و ساعت راحت در مچ شما باشد. این ساعت مچی هم برای آقایان و هم برای بانوان یکی از اکسسوری های عالی به شمار می رود.

ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل MRW-200H-2BVDF

ساعت مچی کاسیو مدل MRW-200H-2BVDF

مشخصات

یک ساعت اسپرت از برند معروف و محبوب کاسیو که در برابر آب مقاوم است. طبق دیدگاه خریداران در برابر ضربه هم مقاوم است و چندین بار از فاصله دو متری به زمین افتاد و هیچ مشکلی برای این ساعت پیش نیامد. ساعت های ژاپنی در حوزه ی خود حرف ندارند 🙂

ساعت مچی عقربه ای اسکمی مدل 9183M-NP

ساعت مچی ضد آب مشکی اسکمی مدل 9183M-NP

مشخصات

ساعت های اسکمی در زمینه های کیفیت، ظاهر و قیمت عالی ترین ساعت های مچی هستند. اگر علاقه به این برند دارید پیشنهاد می کنم ساعت اسکمی زنانه را حتما مشاهده کنید. این ساعت با پس زمینه مشکی و دور قاب جذاب می تواند با هر تیپی می خواهید ست شود. پیشنهاد میکنم بانوان با دستبند طلا آن را ست کنند.

ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1426 کد 01

ساعت مچی اسکمی مدل 1426

ساعت مچی برند اسکمی با قابلیت مقاومت در برابر آب، توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی اروپا و آمریکا هم اکنون در ایران با تنوع بسیار بالا برای پوشش همه سلیقه ها است.

محصولات ناموجود

ساعت مچی عقربه ای کیو اند کیو مدل Q978J101Y

ساعت مچی عقربه ای ضد آب کیو اند کیو مدل Q978J101Y

مشخصات

یک ساعت جذاب برای بانوان و خانم ها که هم ضد آب هست و هم ظاهر جذابی به شما می دهد. بند طلایی و بدنه استیل از ویژگی های این ساعت کیو اند کیو به شمار می رود.

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک GA-110RG-1ADR

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک GA-110RG-1ADR

همه ی ساعت های کاسیو و جی شاک در برابر آب مقاوم هستند، این ساعت در برابر مغناطیس مقاوم بوده و دارای 29 منطقه زمانی است. اگر علاقه مند به ساعت ضد آب و جان سخت هستید پیشنهاد می شود به دنبال ساعت جی شاک بروید. برای مثال این ساعت مچی تا عمق 200 متری آب دوام می آورد.

ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1336

ساعت دیجیتالی اسکمی مدل 1336

نقاط قوت

  • دارای سنسور گام شمار
  • برای سوزاندن و مصرف کالری راهنمایی می کند
  • قطب نما دیجیتالی
  • صفحه نمایش رنگی و طراحی جذاب
  • آلارم و کوک کردن ساعت برای کار های روزانه
  • مقاومت در برابر آب
ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1219-E

ساعت ضد آب دیجیتال اسکمی مدل 1219-E

کیفیت، زیبایی و کارایی از بارزترین مشخصه‌های این کالا‌ می‌باشد. بند این محصول از پلی یورتان ضد حساسیت تولید شده است که دارای مقاومت بالا و نرمی فوق العاده است و باعث راحتی دست می‌شود. با استفاده از باطری مکسل 2032 باعث کارکرد طولانی و با عایق بندی مناسب 100% ضدآب و مقاوم در برابر گرد‌ و‌ غبار و رطوبت نموده است. با کاربرد صفحه تاریک (DARK) و نمایشگر جیوه‌ای خواندن این ساعت را در آفتاب و نور مستقیم میسر نموده و به جذابیت آن افزوده و با LED لایت در نور صفحه شما قادر به مشاهده راحت زمان در تاریکی مطلق هستید.

ساعت مچی دیجیتال اسکمی کد 1335S

خرید ساعت ضد آب دیجیتال اسکمی کد 1335S

ساعت مچی برند اسکمی توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند. باطری ساخت ژاپن بوده که دوام این ساعت مچی را بالا می برد. فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی اروپا، آمریکا و هم اکنون در ایران با تنوع بسیار بالا برای پوشش همه سلیقه ها موجود می باشد.

ساعت سیتیزن زنانه، ساعت سیتیزن مردانه را می توانید علاوه بر ساعت های ضد آب مشاهده کنید.

دسته بندی: ساعت برچسب ها:

دیدگاه ها برای “16 مدل ساعت ضد آب (کاملا مقاوم در برابر آب) + لیست قیمت

  1. negar rafie میگوید:

    سلام خسته نباشید از سایت خوبتون محصولات شما ساعت ضد اب اصل هست. یعنی واقعا در برابر آب دووم دارند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *