8 مدل ساعت هوشمند شیائومی لوکس و جذاب [+آپدیت 2022]

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی بین آقایان و بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است، البته بیشتر جوانان به سمت ساعت های هوشمند می روند. برند شیائومی با تولید هندزفری، هدفون، موبایل و گجت های هوشمند توانسته است اعتماد افراد را جلب کند. در این مطلب می خواهمی در مورد مزایای ساعت شیائومی صحبت کنیم و سپس چندین مدل جذاب و جدید از ساعت های هوشمند را معرفی کنیم.

پیشنهاد برای شما: جدید ترین مدل های ساعت هوشمند سامسونگ در سایت بای شیا

مزایای ساعت های هوشمند شیائومی

طراحی لاکچری و جدید

اگر عکس ساعت های شیائومی را ببینید می توانید بفهمید که این ساعت طراحی شیک و منحصر به فردی را دارد. طراحی خاص و به روز ساعت های هوشمند این برند باعث شده کاربران با اولین نگاه آن ها را مجذوب خود کند.

کیفیت مناسب

قطعا برند معتبر و با اعتماد مانند شیائومی، محصولات خود را با کیفیت عالی تولید می کند تا رضایت کاربران خود را در هر روز بیشتر کند. می توانید نظرات مشتریان ساعت های هوشمند را بخوانید تا متوجه کیفیت و طراحی استاندارد این ساعت ها شوید.

امکانات جذاب

سنسور های متنوع و ویژگی های خاص این ساعت های هوشمند شیائومی باعث شده است که شما بتوانید در هر سنی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این برند امکانات زیادی را در ساعت های هوشمند قرار داده است، برای مثال از قابلیت های آن ها می توان به گام شمار، GPS، مقاومت در برابر آب، NFC، ردیابی تناسب اندام، پاسخ به تماس ها، نمایش اعلان ها و سایر خصوصیات ها اشاره کرد.

عملکرد بسیار عالی

همانطور که دارای کیفیت خوبی هستند، دارای عملکرد مناسبی نیز می باشند. برای مثال باطری بعضی از ساعت های هوشمند بیش از 30 روز دوام می آورند که نسبت به دیگر ساعت ها، بسیار خوب و مناسب است.

پیشنهاد برای دوستداران شیائومی: جدید ترین و خفن ترین مدل های هندزفری بی سیم شیائومی را در بای شیا مشاهده کنید.

جدید ترین ساعت های هوشمند و مچ بند های شیائومی در سال 2022

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

Mi Watch یکی از ساعت های هوشمند در برند شیائومی است که دارای ظاهر جذاب و طرفداران زیادی می باشد. این ساعت امکاناتی همچون تشخیص خودکار حرکات ورزشی، چراغ قوه، کرنومتر، پیدا کردن موبایل، وضعیت آب و هوا و پایش 24 ساعته وضعیت می باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند Mi Watch Lite یکی از انواع ساعت هایی است که برند شیائومی آن را به زیبایی طراحی کرده است. این ساعت امکانات زیادی همچون تنظیم خودکار روشنایی، مقاومت در برابر آب در عمق 50 متر، سازگار با گوشی های اندروید و IOS، سنسور GPS و حسگر های دیگر در اختیار شما قرار می دهد. مکالمه از طریق بلوتوث موبایل هوشمند شما امکان پذیر بوده و برای استایل های ورزشی و رسمی مناسب و کاربردی می باشد. پیشنهاد می شود برای آشنا شدن با ویژگی های دیگر این ساعت هوشمند آن را مشاهده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

ساعت هوشمند مدل Amazfit Bip Global Version

این برند در طراحی روشنایی ساعت هوشنند و زمان کارکرد آن بسیار خوب کار کرده است. ساعت هوشمند Amazfit Bip دارای باطری قدرتمند 190 میلی آمپر ساعتی بوده و وزن آن بسیار سبک است. اگر سنسور GPS روشن باشد می توانید تا 22 ساعت با آن کار کنید در مقابل اگر سنسور GPS خاموش باشد می توانید تا 45 روز یا حتی تا 4 ماه با یک بار شارژ کردن استفاده کنید. حسگر های مختلفی از جمله شتاب سنج، سنجش نور محیط، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشار سنج دارد. از نقاط قوت دیگر این ساعت می توان به مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت شیائومی مدل Mijia Quartz

این گونه ساعت ها علاوه بر اینکه هوشمند هستند، دارای ظاهر کلاسیک بوده و می توانید آن را در موقعیت های رسمی بپوشید. برای مثال آقایان می توانند آن را کفش رسمی مردانه ست کنند و بهترین استایل مجلسی برای خود رقم بزنند. این محصول در برابر آب تا عمق 30 متر مقاوم است. می توانید با نصب یک برنامه روی موبایل هوشمند با این ساعت ارتباط برقرار کنید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

مچ بند هوشمند Mi Band 5 شیائومی همراهی است که می توان آن را همیشه، در هر مکان و در هر شرایطی پوشید. شیائومی نسخه جدیدی از مچ بند هوشمند خود را با نام Mi Band 5 معرفی کرده است. بزرگترین تغییر نسبت به نسخه قبلی، افزایش اندازه صفحه نمایش است. مچ بند هوشمند Mi Band 5 از صفحه نمایش رنگی 1.1 اینچی با فناوری AMOLED استفاده می کند که ضد خش، ضد ضربه و لمس کامل است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

نسخه شیائومی Mi Band 5 Global Edition همان طراحی قبلی خود یعنی Mi Band 4 را دارد و با بندهای رنگی به فروش می رسد. شما می توانید این مچ بند هوشمند را با بند TPU در هشت رنگ مختلف از جمله مشکی، آبی تیره، نارنجی، برنز بنفش، زرد، سبز روشن و فیروزه ای تیره سفارش دهید. این مچ بند هوشمند به نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED مجهز است که توسط شیشه 2.5D محافظت می شود.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 chinese version

مچ بند هوشمند مدل Mi Band 4 chinese version

شیائومی اندازه صفحه مچ بند را به 0.95 اینچ 39.9 درصد نسبت به مدل قبلی افزایش داد، Mi band 4 دارای صفحه نمایش تمام رنگی AMOLED در برابر خراش و خراش و لمس کامل است. صفحه نمایش Miband 4 با تعداد زیادی حالت و مضمون مختلف به جذابیت این مچ بند هوشمند 22 گرمی افزوده است. جدا از ویژگی های ظاهری، Mi band 4 دارای سنسورهای 6 محوره با طراحی خاص است که لحظه به لحظه و 24 ساعت شبانه روز و با دقت بسیار بالا، تمام فعالیت های شما از جمله تحرک، میزان قدم های برداشته شده، مسافت و ورزش های مختلف فعالیت ها را آنالیز می کند. این برنامه مانند شنا، دویدن و غیره را رصد می کند و کلیه اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند کالری سوزانده شده، ضربان قلب، کم تحرکی و غیره را ثبت و به شما اطلاع می دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

مچ بند هوشمند شیائومی ارزان مدل Mi Band 3

شیائومی پس از موفقیت خود در ارائه محصولات با کیفیت در سال های اخیر، تابستان 2018 را دوباره با یک محصول با کیفیت دیگر آغاز کرد. محصولی که شیائومی عرضه کرده است، دستبندهای هوشمند مدل 3 و سلامت آن است. بنابراین شیائومی Mi Band 3 وارد بازار جهانی شده است. اول از همه، می توان نوید داد که دستبند سلامتی Mi Band 3 شیائومی بسیار پیشرفته تر از مدل قبلی خود یعنی Mi Band 2 است. ما شاهد تغییرات جذابی در ظاهر و ویژگی های Xiaomi Mi Band 3 هستیم.

اگر ساعت های هوشمند شیائومی را دیدید و قیمت مناسب تر خواستید می توانید ساعت هوشمند ارزان را در سایت ما مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *