24 مدل پیراهن سفید مردانه [مناسب برای ست و کت و شلوار]

پیراهن سفید مردانه

پیراهن سفید مردانه یکی از استایل و پوشاک های شیک و زیبای مردانه است. پیراهن سفید یک تیپ اداری، رسمی و اسپرت است که برای ادارات و مهمانی ها بسیار مناسب است. البته برای عید هایی همچون نوروز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست پیراهن های مردانه سفید + خرید اینترنتی

پیراهن مردانه نوید مدل TET-DAK کد 20294 رنگ سفید

خرید پیراهن سفید مردانه نوید مدل TET-DAK کد 20294 رنگ سفید

برند نوید یکی از محبوب ترین ها در تولید پیراهن مردانه است. انواع پیراهن ها مانند آستین کوتاه یا آستین بلند را با طرح های مختلف برای آقایان تولید می کند. پیراهن مردانه با رنگ سفید و طراحی خود مناسب برای همه ی فصول است. لبه های این پیراهن یکنواخت دوخته شده و یقه آن به صورت برگردان می باشد.

پیراهن آستین کوتاه مردانه نگین کد DAK-20845 رنگ سفید

خرید لباس آستین کوتاه سفید مردانه نگین کد DAK-20845

این پیراهن برای چهار فصل دوخته شده است و یقه آن همانطور که در تصویر می بینید حالت برگردان دارد. اگر می خواهید یک پیراهن آستین کوتاه سفید مناسب با سایز های متنوع بخرید این محصول عالی است. این لباس دارای راهنمای انتخاب اندازه و یک ویدیو معرفی است که حتما آن را ببینید. اغلب خریداران از این پیراهن راضی بودند و آن را برای دیگران پیشنهاد دادند.

پیراهن مردانه نگین کد 20846 رنگ سفید

پیراهن سفید نگین کد 20846

این لباس به طوری دوخته شده است که بتوانید آن را در چهار فصل بپوشید. جنس این پیراهن سفید از الیاف طبیعی و الیاف نخی است، همین موضوع می تواند کیفیت عالی این محصول را نشان دهد. پیشنهاد فروشنده این هست که پس از خرید برای اولین بار یک اتو بخار روی آن بزنید تا خطوط تا خورده که در جعبه وجود داشته کاملا از بین برود. جنس دوخت خوب و پارچه عالی از مزایایی است که آقایان خریدار بازخورد داده اند.

پیراهن مردانه نوید مدل DAK کد 20296 رنگ سفید

پیراهن سفید مردانه نوید مدل DAK کد 20296

تولیدی طراحی و تولید شده است که می توانید آن را در چهار فصل استفاده کنید. برند نوید یکی از محبوب در تولید پیراهن های مردانه است. انواع پیراهن های آستین بلند و کوتاه با انواع یقه ها از جمله برگردان، دیپلمات و… نیز یکی دیگر از کالا های این شرکت است.

پیراهن مردانه نگین مدل DAK کد 20297 رنگ سفید

پیراهن مردانه نگین مدل DAK کد 20297

مشخصات و بررسی

تولیدی نگین که کمپانی های معروفی است که بیش از 10 سال در زمینه ی تولید انواع پیراهن و پوشاک فعالیت انجام می دهد. جنس این پیراهن ترکیبی از الیاف نخی و طبیعی است که کیفیت خوبی را به شما ارائه می دهد. کیفیت بالای این پیراهن سفید باعث می شود شما پس از شستشو های زیاد ظاهر و کیفیت پارچه ثابت بماند.

پیراهن آستین بلند مردانه مدل چهارخانه 3-9032 رنگ سفید

خرید پیراهن سفید مردانه مدل چهارخانه 3-9032 رنگ سفید

این پیراهن سفید مردانه جدیدا وارد فروشگاه های اینترنتی شده و به همین علت مشتریان زیادی هنوز آن را ندیدند. طبق ارائه فروشنده این پیراهن از 85 درصد الیاف نخی و 15 درصد پنبه رنگ سفید تشکیل شده و برای مهمانی ها، ادارات و فعالیت های روزمره بهترین تیپ مردانه است. خریداران پیشنهاد داده اند حتما در تخفیف این لباس سفید را بخرید زیرا ارزش خرید را دارد. این محصول هم اکنون در تخفیف بسیار ویژه به سر می برد.

پیراهن آستین بلند مردانه مدل PVLF ASRIN رنگ سفید

پیراهن آستین بلند مردانه مدل PVLF ASRIN

این پیراهن ظاهر چهارخانه دارد و چاپ آن به صورت عالی انجام شده است به طوری که پس از شستشو های زیاد بدون تغییر می ماند. دارای راهنمای انتخاب سایزبندی هست و اغلب خریداران از طرح زیبای آن تعریف کرده اند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه لیورجی مدل p339469 رنگ سفید

پیراهن مردانه لیورجی مدل p339469 رنگ سفید

مشخصات

این پیراهن آستین کوتاه سفید در کشور آلمان تولید شده است و اغلب خریداران از این لباس راضی هستند. برای مهمانی و تیپ اسپرت با شلوار جین مردانه عالی به نظر می رسد. این لباس ترکیبی از پنبه و پلی استر است و با قد روی باسن برای آقایان عالی به نظر می رسد.

پیراهن آستین بلند مردانه اونلی اند سانز مدل LUKE-22013258 رنگ سفید

پیراهن سفید مردانه اونلی اند سانز مدل LUKE-22013258 رنگ سفید

مشخصات و نقد

کشور تولید کننده این پیراهن سفید بنگلادش هست و به علت جنس خیلی عالی قیمت نسبتا گرانی نسبت به دیگر پیراهن های این مطلب دارد. دارای طرح ساده و برای تیپ اسپرت یا زیر کت و شلوار مردانه رسمی عالی است. جنس لینن و یقه برگردان از خصوصیات این محصول هستند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه ناوالس مدل BACONAO SHIRT رنگ سفید

خرید پیراهن سفید و جدید مردانه ناوالس مدل BACONAO SHIRT

مشخصات

جنس این محصول از پنبه و برای تیپ های اسپرت، مهمانی، اداری و رسمی مردانه بهترین پیشنهاد هستند. یقه برگردان و داشتن سایز های متنوع از ویژگی هیا این لباس سفید مردانه به شمار می رود.

پیراهن آستین کوتاه مردانه بادی اسپینر مدل 1106 کد 1 رنگ سفید

پیراهن آستین کوتاه مردانه سفید بادی اسپینر مدل 1106 کد 1

مشخصات

جنس این لباس سفید از پلی استر و کتان بوده و ظاهر شیک و ساده باعث می شود شما بتوانید ست های گوناگونی را با این پیراهن انجام دهید. کیفیت عالی، دوخت مناسب، قیمت قابل قبول و سایز دقیق از نقاط قوتی است که خریداران به آن توجه کرده اند.

پیراهن آستین بلند مردانه لیورجی مدل s2022 رنگ سفید

خرید پیراهن سفید مردانه لیورجی مدل s2022

جنس این محصول ترکیبی از پنبه و لینن بوده و قد آن روی کمر هست. برای تیپ های اسپرت و رسمی آقایان گزینه خوبی به شمار می رود. به علت استفاده ی نخ در تولید این پیراهن سفید دارای کیفیت خوبی و ماندگاری می باشد.

محصولات ناموجود

پیراهن مردانه اچ اند ام کد M1-0557908004

پیراهن سفید اچ اند ام کد M1-0557908004

مشخصات کلی محصول

طبق دیدگاه و بررسی تمام خریداران این پیراهن سفید به آن پی برده ایم که جنس این محصول نازک است و جنس عالی دارد. برای اتوی آسان بهترین لباس است. از مزایای آن می توان به خوش دوخت بودن و راضی بودن خریداران اشاره کرد. جنس این محصول ترکیبی از پنبه و پلی است هست و برای مهمانی ها و فعالیت روزمره بهترین پیشنهاد است.

پیراهن آستین بلند مردانه مدل bng5 رنگ سفید

پیراهن سفید آستین بلند مردانه مدل bng5

جنس این لباس ترکیبی از پنبه و ویسکوز هستند و با تیپ اسپرت و اداری می تواند هم برای مهمانی و هم برای سرکار عالی باشد. برای اینکه یک اندازه مناسب از این پیراهن برای خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنم راهنمای انتخاب سایز را در آخرین عکس این محصول در فروشگاه مشاهده کنید. البته به گفته ی فروشنده 1 سانتی متر خطای اندازه گیری در نظر گرفته شود. قیمت عالی و مناسب برای فصل زمستان از ویژگی های این محصول است که خریداران از آن نقد کرده اند.

پیراهن آستین بلند مردانه مدل PVLF رنگ سفید

پیراهن آستین بلند سفید مردانه مدل PVLF

مشخصات و نقد

یک پیراهن اندامی و فرم جذب با سایز های متنوع برای آقایان یکی از بهترین لباس های سفید است. سایز دقیق در راهنمای انتخاب اندازه و قیمت مناسب از نقاط قوت این محصول است.

پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو

پیراهن نخی سفید مردانه – مانگو

مشخصات کلی محصول

جنس پیراهن از نخ و پنبه و فرم جذب دارد. فرم اندامی آن باعث می شود که یک تیپ عالی مردانه از شما بسازد. قد آستین بلند و برای زیر کت رسمی و اسپرت هم زیبا است. به علت اینکه 100% از الیاف نخی هست دارای کیفیت خوبی می باشد.

پیراهن آستین بلند مردانه لیورجی مدل LSSMF رنگ سفید

پیراهن مردانه سفید لیورجی مدل LSSMF

مشخصات

این پیراهن ظاهر خوبی دارد اما مشتریان زیاد حس خوبی به آن ندارند. برای تیپ های رسمی و اسپرت و فعالیت های روزمره مناسب می باشد.

پیراهن آستین بلند مردانه مدل 657001 رنگ سفید

پیراهن آستین بلند سفید مدل 657001

مشخصات

لباسی که در تصویر مشاهده می کنید دارای یک فرم معمولی هست و اغلب خریداران از دوخت عالی و جنس عالی نظر داده اند. همانطور که در عکس می بینید دقیقا سفید نیست و طبق دیدگاه مشتریان رنگ یاسی کم رنگ دارد.

پیراهن مردانه کد SMP-01 رنگ سفید

پیراهن مردانه کد SMP-01 رنگ سفید

مشخصات کلی محصول

برای فعالیت های روزمره و تیپ مهمانی پیشنهاد می شود. جنس ترکیبی از پنبه و پلی استر هست و قد معمولی برای شما دارد. فرم معمولی آن باعث شده که برای تمام موقعیت های روزمره شما عالی به نظر برسد.

پیراهن مردانه کد 344001101

پیراهن مردانه کد 344001101

پیراهن چارخانه مردانه با رنگ سفید از پارچه کتان در تولید آن استفاده شده است. مدل یقه برگردان و برای تمام فصول پیشنهاد می شود. مدل آستین بلند و قد پیراهن روی باسن است. برای جمع های دوستانه و فعالیت های روزانه مناسب است.

پیراهن آستین بلند مردانه ونکات مدل Vw1

پیراهن آستین بلند مردانه ونکات مدل Vw1

جنس از الیاف نخی بوده و طرح ساده آن باعث می شود که اگر می خواهید زیر کت و شلوار مردانه بپوشید. جنس مناسب و قابل قبولی باعث شده است که کاربران از این محصول راضی باشند.

پیراهن مردانه ناوالس مدلVIP-N-wh

پیراهن سفید مردانه ناوالس مدل VIP-N-wh

مشخصات

دارای کاور و بسته بندی مناسب هست. کشور تولید کننده فرانسه هست و به همین علت موجود کمی در بازار و فروشگاه های اینترنتی دارد.

پیراهن مردانه اوست کد 1008711

پیراهن سفید مشکی مردانه اوست کد 1008711

مشخصات کلی محصول

یک تیپ و استایل با حالی می توانید با این پیراهن بسازید. رنگ سفید مشکی آن باعث می شود که شما بتوانید یک تیپ اسپرت مردانه همراه با ست های عالی از خود بسازید. برای مهمانی ها و فعالیت های روزمره بهترین انتخاب پیراهن هست.

اگر میخواهید برای مناسبت خاصی یک ست رسمی بزنید علاوه بر اینکه به پیراهن سفید به ادکلن هم نیاز دارید. بنابراین اگر بخواهید می توانید چندین مدل ادکلن مردانه خوش بو با توضیحات در بای شیا مشاهده نمایید.

مطالب پیشنهادی:

انواع پیراهن سفید مردانه

آستین کوتاه: پیراهن سفید با آستین کوتاه را می توانید در جمع های دوستانه و خانواده بپوشید. بیشتر حالتی اسپرت دارد.

آستین بلند: پیراهن مردانه با آستین بلند را برعکس آستین کوتاه می توانید در موقعیت های رسمی مانند ادارات و… بپوشید. حالت مجلسی و رسمی برای آقایان دارد.

طرح دار: برای پسران بیشتر که می خواهند با مد های روز هماهنگ باشند می توانند پیراهن سفید طرح دار مردانه را مشاهده کنید.

ساده و کلاسیک: برای مردان مورد استفاده قرار می گیرد و برای ست کردن با دستبند نقره مردانه بسیار راحت است.

راهنمای خرید پیراهن مردانه سفید

  • جنس: معمولا پیراهن های سفید از نخ، پلی استر و… دوخته و تولید می شود. البته جنس نخ برای شست و شو بهتر است که با شستن کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • قد: قد اغلب پیراهن های سفید مردانه روی باسن است اما می توانید بسته به سلیقه ی شخصی خود یک مورد را انتخاب کنید.
  • سلیقه شما: در مورد هر پوشاکی که می خواهید بخرید اولین چیزی که به آن توجه کنید سلیقه خودتان باشد زیرا شما قرار است آن را بپوشید.

دیدگاه ها برای “24 مدل پیراهن سفید مردانه [مناسب برای ست و کت و شلوار]

  1. اکبر نظری میگوید:

    عالی بود پیراهن هیا سفید واقعا راهنمای خرید به این تمیزی و راستی ندیده بودم یک درخواست دارم اگر امکان داره چندین مدل پیراهن سفید مردانه اسپرت را برای ما بگذارید تا بتونیم که تیپ اسپرت بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *