26 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور + انواع ساعت های برند (آپدیت 2022)

ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند سیم کارت خور برای تمام آقایان و بانوان جز لوازم جانبی جذاب و کاربردی به حساب می آید. طراحی ساعت های هوشمند امروزه بسیار استاندارد و زیبا انجام می شوند. در این مطلب می خواهیم راهنمای ساعت سیم کارت خور را توصیه کرده و سپس چندین مدل جدید و جذاب برای شما معرفی کنیم.

لیست بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

خرید ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

بررسی ساعت

شاید دوست داشته باشید که یک ساعت در دست داشته باشید که علاوه بر اینکه قابلیت نصب سیم کارت را داشته باشد، امکان رجیستر و ویژگی های دیگر هم داشته باشد. این ساعت هوشمند دارای دوربین، کنترل موسیقی، اتصال بلوتوث و پشتیبانی کردن تا 32 گیگابایت هست. این نوع ساعت ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و به شما در فعالیت های روزانه کمک می کنند. برای مثال اگر می خواهید روزی چند قدم راه می روید می توانید از حسگر گام شمار این محصول استفاده کنید.

ساعت هوشمند مدل CT7pro max

ساعت سیم کارت خور مدل CT7pro max

یک ساعت شیک و جذاب که از جنس بدنه ی فلز طراحی شده است. اگر یک کارمند اداری، معلم یا مدیر هستید برای تیپ رسمی و جذاب خود می توانید این ساعت را برگزینید. این ساعت برای آقایان و بانوان عرضه می شود و برای فعالیت های روزمره، ورزشی و کار های رسمی مناسب است. وزن سبکی دارد به طوری که در طول روز احساس راحتی می کنید. از دیگر ویژگی های این ساعت، رجیستر کردن سیم کارت است که در انتهای این مطلب در مورد آن کاملا توضیح داده ام.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW06

ساعت هوشمند مودیو مدل MW06

مودیو چندین ساعت هوشمند را معرفی کرده است. این مدل از ساعت های هوشمند برند مودیو دارای قابلیت هایی همچون سیم کارت، مکان یابی و لوکیشن، شتاب سنج و کلی امکانات دیگر است.

مشخصات

  • وزن 65 گرم
  • قابلیت‌های ساعت سیم کارت
  • فناوری‌های مکان‌یابی GPS
  • حس‌گرها حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , ژیروسکوپ , سنجش نور محیط (Light Sensor) , قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , ارتفاع‌سنج , نوار قلب (Electrocardiogram) , حجم‌سنج نوری (PPG) , بدون حسگر , کنترل سطح اکسیژن خون
  • سازگاری با سیستم عامل IOS به صورت محدود (محدود به تماس و مشاهده مخاطبین)
  • سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 4.3 یا بالاتر
  • قابل اتصال به گوشی اندروید با نرم افزار «Bt Notification»
ساعت هوشمند میدسان مدل A1

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

یک ساعت هوشمند از برند میدسان که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر برند ها است. این ساعت یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند است که توانسته است بیش از هزار نفر را جذب خود کند. از امکانات این ساعت می توان به پشتیبانی کردن زبان فارسی، نمایش تصویر در کارت حافظه، نمایش وضعیت خواب، پخش موسیقی، قابلیت مکالمه و یک سری دیگر از قابلیت ها اشاره کرد. اگر در رنج قیمت و کیفیت ساعت هوشمند سیم کارت خور مناسبی می خواهید این محصول بهترین پیشنهاد برای شما است.

ساعت هوشمند مدل X8

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل X8

ساعت هوشمند یکی از آن لوازم جانبی است که می تواند علاوه بر زیبایی شما، بخشی از نیاز شما به استفاده از تلفن همراه را نیز کاهش دهد. بنابراین علاوه بر توجه به قابلیت های ساعت، شکل ظاهری و فرم طراحی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ساعت هوشمند X8 با طراحی زیبا و کیفیت خوب توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند. داشتن قابلیت نصب سیم کارت، دوربین و نصب کارت حافظه از نقاط قوت این ساعت هوشمند به شمار می رود.

ساعت هوشمند مدل Z6

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل Z6

این ساعت هوشمند با الگو گرفتن از طراحی اپل واچ توانسته است ساعت هوشند زیبایی با قیمت مناسب را عرضه کند. صفحه نمایش لمسی و رنگی با بند سیلیکونی برای افراد مختلف محبوب و پرطرفدار به نظر می رسد. یک باتری کم مصرف و قابلیت نصب سیم کارت از مزایای این ساعت به شمار می رود.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW02

ساعت هوشمند سیم کارت خور مودیو مدل MW02

بررسی ساعت

وزن این ساعت 59 گرم است که برای مچ شما بسیار سبک و راحت می باشد. اگر دوست دارید که بدون گوشی اعلان های شبکه های اجتماعی، پیام و تماس خود را دریافت کنید می توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید. با کابل Micro USB می توانید آن را شارژ کنید. امکان رجیستر شدن سیم کارت از مزایای این ساعت هوشمند به شما می رود. شما می توانید تا 32 گیگابایت یک کارت حافظه اضافی روی آن بگذارید. نوع صفحه نمایش IPS LCD بوده و در اندازه 1.54 اینچ قابل ارائه است.

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

ساعت هوشمند با قابلیت سیم کارت وی سریز مدل A1

مشخصات و بررسی ساعت

این ساعت هوشمند قیمت بسیار مناسبی دارد که اگر می خواهید برای کسی هدیه ببرید یکی از بهترین هاست. وزن آن 56 گرم و فرم مربعی دارد. یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور در بین فروشگاه های اینترنتی است.

ساعت هوشمند مدل T55

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل T55

مشخصات

از مزایای این ساعت می توان به وزن سبک، قابلیت های گوناگون، رجیستر کردن سیم کارت، حسگر های زیاد، بند سیلیکونی و ظاهر شیک اشاره کرد. یکی از معایبی که این ساعت دارد با برنامه ی آن به سختی متصل می شود و برنامه ای که می خواهد روی برخی از موبایل های قدیمی اجرا نمی شود. سیستم عامل Android Wear است و بدنه فلزی دارد. ظرفیت باطری هم 170 میلی آمپر ساعت می باشد. اندازه صفحه ی 1.3 اینچی آن باعث شده است که هم در مچ آقایان و هم برای بانوان بسیار شیک و جذاب به نظر برسد.

ساعت هوشمند کودک او ای ام مدل KTD-16

خرید ساعت هوشمند کودک او ای ام مدل KTD-16

مشخصات و بررسی ساعت هوشمند سیم کارت خور

یک ساعت هوشمند برای کودکان که قابلیت نصب سیم کارت را دارد. امروزه کودکان همه باهوش هستند و علاقه زیادی به تکنولوژی دارند. این ساعت با قابلیت هایی همانند لوکیشن، وای فای، دوربین، شتاب سنج و گام شمار می تواند گزینه عالی برای هدیه به کودکان خود باشد. حتی اگر کودک شما خرد سال است و دائم آن را در محیط های شلوغ گم می کنید این ساعت می تواند به شما در پیدا کردن کودک خود کمک کند.

محصولات ناموجود

ساعت هوشمند سایکو مدل V8

ساعت سایکو مدل V8

مشخصات فنی

یک ساعت با ظاهر کلاسیک که می تواند به شما قابلیت نصب سیم کارت را بدهد. با انواع گوشی های موبایل هوشمند از طریق بلوتوث سازگار است. دارای حسگر گام شمار است و می توانید با آن به راحتی مکالمه مستقیم داشته باشید. با استفاده از درگاه USB می توانید این ساعت هوشمند را شارژ نمایید.

ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A20 به همراه شارژر

ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A20 به همراه شارژر

مشخصات

وزن کم و سبک 53 گرم این ساعت باعث شده است شما در طول روز احساس خستگی نکنید و بتوانید با حسگر گام شمار به راحتی قدم های طول روز خود را داشته باشید. از ویژگی های جذاب و خفن آن می توان به دوربین عکاسی و فیلم برداری اشاره کرد. ظرفیت باطری 380 میلی آمپر ساعت است که برای یک ساعت خوب می باشد. از مزایای این محصول نسبت به دیگر ساعت های هوشمند سیم کارت می توان به داشتن کله شارژر اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل V9 Smart 2020

ساعت هوشمند مدل V9 Smart 2020

مشخصات

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سیم کارت شیک و قیمت ارزان هستید پیشنهاد می کنم این محصول را برای خود برگزینید. این ساعت با وزن 60 گرم و صفحه نمایش از نوع IPS می توان برای تیپ های ورزشی، رسمی و فعالیت های روزمره عالی است. انواع رنگ بندی برای بند وجود دارد که بستگی به سلایق و استایل خود می توانید بین مشکی، آبی، قرمز و سبز یک رنگ را انتخاب کنید. سایز صفحه ی این ساعت 1.22 اینچ هست که برای مچ بانوان و آقایان بسیار مناسب و اندازه می باشد. بند هم از جنس سیلیکون طراحی شده که باعث انعطاف بالا و احساس راحتی می شود.

ساعت هوشمند میدسان مدل GT08

ساعت هوشمند میدسان مدل GT08

مشخصات

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت های سیم کارت خور این برند میدسان هست. وزن 52 گرم در کنار جنس بدنه محکم و فلزی قاب می تواند مقاومت این ساعت را نشان دهد. می توانید با این ساعت هشدار برای صبح یا زنگ ضد سرقت بگذارید، سیم کارت روی آن نصب کنید و رجیستر را انجام دهید. سایز صفحه نمایش 1.54 اینچ است و 220 پیکسل در هر اینچ وجود دارند. با انواع گوشی های موبایل اندروید و IOS سازگار هستند. همانند اغلب ساعت های دیگر با کابل میکرو USB می توانید باطری آن را شارژ کنید.

ساعت هوشمند نوبیا مدل SW1003

ساعت هوشمند لوکس نوبیا مدل SW1003

مشخصات فنی

یک ساعت جذاب و منحصر به فرد که تقریبا قاب ندارد و ادامه روی بند طراحی شده است. شاید این ساعت هوشمند را در هیچ کجای دیگر ندیده باشید. این ساعت هوشمند دارای امکاناتی همچون نصب سیم کارت، سیستم عامل WatchOS، بلوتوث، وای فای و NFC می باشد. از حسگر های این محصول می توان به گام شمار، فشار سنج و شمارش ضربان قلب اشاره کرد. اگر یک ساعت برای فعالیت های روزمره، ورزش کردن و پیاده روی می خواهید پیشنهاد میکنم از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

ساعت هوشمند مدل Z6S

ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده دیجی کالا مدل Z6S

داشتن صفحه نمایش لمسی به شکل مربع و طراحی زیبا شبیه به اپل واچ توانسته است یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند شود. علاوه بر قابلیت نصب سیم کارت، امکان رجیستر شدن آن را هم به شما می دهد، شاید نتوانید ساعت هوشمند با همچین قابلیتی را پیدا کنید. از امکانات آن می توان به دوربین، کارت حافظه و کنترل موسیقی اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل FT50

ساعت هوشمند مدل FT50

این ساعت هوشمند به همراه امکانات جذاب و ظاهر شیکی که در بین ساعت های هوشمند سیم کار خور دارد توانسته است یکی از پر فروش ترین ساعت های مچی شود. این محصول با بهره گیری از پردازنده قدرتمند دارای عملکرد روان و سریع بوده و قابلیت هایی همچون تماس بلوتوثی، نمایش اعلانات موبایل های هوشمند، اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن و نمایش وضعیت آب و هوا را دارد.

ساعت هوشمند مدل w5

ساعت هوشمند مدل 116P

مشخصات

بند و طراحی این ساعت بی نظیر است به طوری که علاوه بر امکاناتی که دارد می تواند به تنهایی تیپ و استایل شما چندین برابر زیبا تر کند. این ساعت هوشمند دارای قابلیت رجسیتر کردن سیم کارت است و با استفاده از نمایش اعلانات می توانید بدون گوشی موبایل کاملا از پیامرسان ها، تماس ها و پیام ها مطلع شوید. سایز صفحه آن 1.54 اینچ است که برای مچ های بانوان و آقایان بسیار جلوه ی خاصی دارد. اگر گوشی موبایل اندرویدی یا IOS 9 و بالا تر دارید می توانید از این ساعت هوشمند به راحتی استفاده نمایید.

ساعت هوشمند وی سریز مدل V8

خرید ساعت سیم کارت خور وی سریز مدل V8

ساعت هوشمند سری V8 از کیفیت بسیار بالا و رضایت بخشی برخوردار است. این مدل را می توان با موبایل های هوشمند مقایسه کرد. اما به لطف میکروفون با کیفیت بالا، بلندگوی داخلی و با قابلیت نصب سیم کارت آن را کامل می کند. علاوه بر طراحی زیبا با مدل صفحه دایره ای، داشتن یک قیمت مناسب باعث افزایش محبوبیت و فروش این ساعت شده است.

ساعت هوشمند مدل Q18 کد 3001307

خرید ساعت مدل Q18 کد 3001307

نقاط قوت

  • نصب سیم کارت به راحتی در این ساعت امکان پذیر است.
  • با انواع گوشی های موبایل سازگار می باشد.
  • قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث
  • گام شمار برای شمردن قدم هایتان در هنگام پیاده روی و روزمره
  • دوربین 0.8 مگاپیکسل

نقاط ضعف

  • برای گوشی های موبایل آیفون برخی از محدودیت ها وجود دارد.
ساعت هوشمند کیو 7 اس مدل 2502C

ساعت هوشمند کیو 7 اس مدل 2502C

این ساعت هوشمند با قابلیت سیم کارت خور و ظاهری زیبا توانسته است یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند شود. این ساعت دارای نقاط قوتی همچون باز کردن گالری، ریموت کنترل دوربین، سنجش کیفیت خواب و… است.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل HS01

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل HS01

مشخصات

  • قابلیت‌های تبلت سیم کارت
  • حس‌گرها گام شمار
  • سایر مشخصات صفحه نمایش صفحه نمایش IPS
  • جنس بدنه پلاستیک , آلومینیوم
  • ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • اتصالات 3G , 4G LTE , 2G
ساعت هوشمند کینگ ویر مدل kw55

ساعت هوشمند سیم کارت خور کینگ ویر مدل kw55

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت دارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت دارد
  • سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 4.4 یا بالاتر
  • سازگار با IOS 8 به بالا
  • کنترل موسیقی (Music Player) دارد
  • اتصالات Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم دارد
ساعت هوشمند ورنا مدل V88

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور ورنا مدل V88

مشخصات و بررسی ساعت هوشمند

این ساعت خیلی اسپرت طراحی شده و بیشتر جوان پسند هست. نصب سیم کارت و پشتیبانی کردن انواع گوشی های هوشمند اندرویدی از مزایای این ساعت هوشمند به شمار می رود. نصب کارت حافظ و کنترل پخش موسیقی در موبایل از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می باشد. برای متصل شدن ساعت هوشمند با گوشی موبایل می توانید اپلیکیشن BT Notification در موبایل خود نصب کنید. در ضمن با این ساعت قابلیت مکالمه مستقیم وجود دارد و بدون نیاز به گوشی موبایل می توانید مکالمه کنید.

ساعت هوشمند طرح ردیاب کودک مدل OEM G90

ساعت هوشمند طرح ردیاب کودک مدل OEM G90

این ساعت هوشمند به عنوان ردیاب کودک ساخته شده است که می توانید با 3 قابلیت وای فای، جی پی اس و ال بی اس کودک خود را پیدا کنید. دارای سنسور شتاب سنج و قابلیت خاموش کردن ساعت از راه دور توسط نرم افزار والدین است.

راهنمای خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور

صفحه نمایش لمسی: اکثر این نوع ساعت ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که تقریبا کار یک موبایل هوشمند را به طور صحیح و دقیق انجام می دهند. بنابراین دقت کردن به صفحه نمایش لمسی در خرید می تواند شما انتخاب مناسبی را داشته باشید.

سیم کارت خور و رجیستر شدن: ساعت هایی که در این مطلب معرفی می کنیم همه امکان نصب سیم کارت را دارند. می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. اما باید به مسئله ی رجیستر شدن دقت داشته باشید که بابت آنتن دهی خیالتان راحت باشد.

مکالمه: سیم کارت خود را داخل ساعت قرار دهید و با لیست مخاطبینی خود تماس بگیرید و مکالمه کنید. شما می توانید با وصل شدن به بلوتوث موبایل بدون نصب سیم کارت و به وسیله ی سیم کارت موبایل تماس حاصل کنید، البته این مورد برای برخی از ساعت های هوشمند در دسترس است.

پیشنهاد برای شما: ساعت هوشمند ارزان + معرفی جدید ترین مدل های 2022

امکانات ساعت های سیم کارت خور

بلوتوث: اغلب ساعت های هوشمند دارای بلوتوث هستند. با استفاده از بلوتوث، ساعت های هوشمند می توانند قابلیت هایی همچون کنترل دوربین، مدیریت فعالیت ها، مشاهده و تماس گرفتن از لیست مخاطبین ها و سایر قابلیت ها را به شما ارائه دهند.

تقویم: برخی از ساعت های هوشمند دارای تقویم های شمسی، میلادی و قمری هستند. بعضی از آن ها قابلیت عوض کردن رنگ، تم و شخصی سازی تقویم را دارا هستند.

ماشین حساب: همانطور که در بالا اشاره کردیم، تقریبا ساعت های هوشمند سیم کارت خور را می توان یک موبایل هوشمند کوچک توصیف کرد. بنابراین داشتن ماشین حساب به دور از انتظار نیست.

شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج، ارتفاع سنج: داشتن امکانات ویژه برای برخی از ساعت های هوشمند امکان پذیر است. داشتن ویژگی های خاص به شما در سفر ها و کوهنوردی ها کمک می کند. شاید بتوان گفت تقریبا برخی از امکانات ساعت جی شاک را دارا هستند.

قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور چگونه است؟

قیمت ساعت هایی که قابلیت سیم کارت را دارند، همانند ساعت های هوشمند دیگر است و تفاوت چندانی ندارد. به علت اینکه برند های معتبر مانند سامسونگ، شیائومی و… ساعت های سیم کارت خور را تولید نمی کنند قیمت این نوع ساعت ها متوسط و از 300 تا 700 هزار تومان می باشد.

ساعت های هوشمند سیم کارت خور قابلیت رجیستر شدن دارد؟

اگر بتوانید یک ساعت را رجیستر کنید می توانید مالکیت آن را به نام خود نمایید و در صورت گم شدن راحت تر پیدا نمایید، خیلی عالی است. برخی از ساعت های هوشمند که قابلیت سیم کارت خوردن را دارند می توانند رجیستر شوند. اغلب ساعت هایی که به شما در این مطلب معرفی کرده ایم این ویژگی را دارا هستند. البته چندان قابلیت مهمی نیست که برای آن چند برابر هزینه نمایید.

اجرای طرح رجیستری برای سایر دستگاه های مرتبط با تلفن همراه، رایانه و یا ساعت هوشمند سیم کارت خور از 12 تیر 1400 در ویدیو زیر ببینید:

ساعت های هوشمند برند قابلیت پشتیبانی کردن سیم کارت را دارند؟

متاسفانه برند های مطرح جهان مانند شیائومی، سامسونگ و هایلو قابلیت سیم کارت را برای ساعت های خود فعال نکرده اند. اگر علاقه مند هستید که یک ساعت سیم کارت خور با قابلیت مکالمه داشته باشید این مطلب پر از این نوع ساعت ها است.

امیدوارم که ساعت های هوشمند خوشتان آمده باشد، اگر نظری بابت مدل هایی که معرفی کرده ایم دارید خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

معایب ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟

یکی از دلایلی که باعث شده است برند های مشهور مانند سامسونگ، هایلو، شیائومی و دیگر شرکت های مطرح به سمت طراحی و تولید این نوع ساعت ها نروند، ضرر و امواج است. اما با وجود این امواج خیلی از افراد جامعه از این نوع ساعت ها استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید از امواج مضر سیم کارت دور بمانید بهتر به دور این ساعت ها نروید. اگر شما هم نمی خواهید از ساعت سیم کارت خور استفاده کنید پیشنهاد می کنم مدل های ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند شیائومی را دنبال نمایید.

دیدگاه ها برای “26 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور + انواع ساعت های برند (آپدیت 2022)

  1. امیرخان میگوید:

    سلام ایمان جان خسته نباشید و ممنون از مطلب خوبتون.این کامل ترین مطلب در مورد ساعت های سیمکارت خور بود که خوندم.
    مارک لوکا هم چندین مدل ساعت سیمکارت خور داره. یکی از این ساعت ها قابلیت وبگردی و دوربین ۲ مگاپیکسل داره و حافظه چند گیگ و…… مارک خیلی خوبی هم هست ولی قیمتش ۳۴۰۰۰۰۰ تومانهو خیلی گرونه.خلاصه این ساعت ها روز به روز درحال پیشرفت و زیادتر شدن هستند. ولی نکته آخرتون خیلی عالی و به جا بود اینکه خیلی ضررشون بالا وحتی بیشتر از موبایله.ممنون.

    • ایمان دهقانی فیروزآبادی میگوید:

      سلام وقتتون بخیر
      علی جان عزیز ممنون از بازخورد شما
      رجیستر به معنای این است که شما می توانید صاحب دستگاه شوید و در سامانه همتا برای شما آن دستگاه به نام سیم کارت ثبت می شود. موردی بعدی، کالا هایی که غیر قانونی وارد شده است در کشور ایران آنتن نمی دهند و نمی توانید از خدمات سیم کارت استفاده نمایید.

    • ایمان دهقانی فیروزآبادی میگوید:

      سلام خانم تقی پور
      ساعت های سیم کارت خود برای کسانی که فعالیت روزمره دارند و نمی خواهند یک ساعت خفن داشته باشند مناسب است. ولی اگر به دنبال یک ساعت خفن و با کیفیت هستید حتما از برند های سامسونگ و شیائومی انتخاب کنید.
      ساعت هوشمند شیائمی قیمت مناسب تری نسبت به سامسونگ دارند و کیفیت آنها تفاوت چندان نمی کند. ساعت هوشمند هایلو هم زیر مجموعه شیائومی است.

  2. حسن میگوید:

    سلام وقت بخیر
    ایا ساعتهای هوشمند دوربین دار قابلیت ارسال عکس را دارند .حالا از طریق واتساپ یا هر برنامه کاربردی دیگه.لطفا راهنمایی کنید. و مدل ساعت را هم بفرمایید.ممنون

    • ایمان دهقانی فیروزآبادی میگوید:

      سلام حسن عزیز
      من مدل هایی که دیدم خیر این قابلیت را نداشتند مگر برند های معروف مثل ساعت هوشمند سامسونگ و… را تهیه کنید که قابلیت سیم کارت را ندارند. شما می توانی عکس بگیری بعدا حافظه اش را جابجا کنی و بریزی روی کامپیوتر یا موبایلت.

  3. شیوا میگوید:

    سلام درخصوص ساعت های سیم کارت خور ،ممنون میشم پاسخ بدید،اگر سیم کارت وصل بشه به ساعت ،و گوشی خودمون یه سیم کارت دیگه داشته باشه،پیامک های هردو سیم کارت برروی گوشی قابل اجراست؟

  4. سحر میگوید:

    سلام وقت شما بخیر
    بنده یه سوال داشتم از خدمتتون:
    قراره یه ساعت هوشمند سامسونگ مدل سری ۵ بیاد درب منزل و از من خواسته شده درب منزل هزینه رجیستری رو نقدا پرداخت کنم اما هر چی سرچ میکنم این مدل ساعت سیمکارت خور نیست! پس هزینه رجیستری که از من میخوان برای چیه؟!
    ممنون میشم جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *