خرید موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی + بهترین موس و کیبورد موبایل در 2022

موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی

اگر علاقه به بازی دارید و دوست ندارید همه ی زمان ها را با کامپیوتر و رایانه خود کار کنید، می توانید از موبایل برای بازی کردن و لذت بردن استفاده نمایید. یکی از مشکلاتی که هنگام بازی با گوشی خود دارید تسلط نداشتن بر صفحه کلید است، بنابراین به شما بهترین موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی را معرفی کرده ایم تا بتوانید به راحتی با موبایل کار کنید و بازی های رایانه ای انجام دهید. البته اگر برای کار های غیر بازی مانند تایپ، ترجمه و… می خواهید هم می توانید از مدل هایی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده نمایید.

لیست بهترین موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی

کیبورد و موس مخصوص بازی جکنگ مدل JK-913

موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی جکنگ مدل JK-913

این محصول یک ست کامل است که چند عددی بیشتر از آن موجود نیست! این کیبورد و موس گیمینگ با طراحی ارگونومیک و استاندارد می تواند کاملا برای بازی مناسب باشد. این محصول با درگاه USB و کابل 1.5 متر قابلیت وصل شدن به موبایل های اندرویدی، IOS و کامپیوتر را دارد. البته باید یک مبدل و کابل برای وصل کردن به موبایل و دستگاه هوشمند خود تهیه کنید تا بتوانید درگاه USB را به پورت موبایل خود تبدیل کنید. بیش از 20 نفر از خریداران از این کالا نهایت رضایت را داشتند و در دیدگاه ها از آن تعریف کرده اند. یکی از نقاط قوت این کالا داشتن یک ست کاملا است که دیگر نباید به دنبال موس و کیبورد به صورت جداگانه بگردید.

کیبورد مخصوص بازی شیپادو مدل RGB F6

کیبورد گیمینگ برای گوشی شیپادو مدل RGB F6

این کیبورد مخصوص یکی از بهترین کیبورد هایی است که می توانید برای کامپیوتر و موبایل خود استفاده کنید و با دقت کاملا بازی را انجام دهید. این کیبورد با درگاه USB عرضه می شود و اگر برای موبایل خود می خواهید می توانید یک مبدل و کابل بسته به پورت موبایل خود تهیه نمایید. یکی از جذاب ترین قابلیت های این کیبورد داشتن چراغ پس زمینه صفحه کلید است که خیلی آن را خفن کرده است.

کیبورد بی سیم مدل I8 Backlit

کیبورد بی سیم برای موبایل مدل I8 Backlit

مشخصات

نوع اتصال به صورت بی سیم هست و همین موضوع باعث جذابیت این کیبورد شده است. برای دستگاه های متفاوتی مانند ویندوز، اندروید و… مناسب است. نور رنگی در پشت زمینه باعث شده است که اگر شما بخواهید در شب بازی کنید به راحتی این کار را انجام دهید. نوع رابط دانگل USB هست و یک باطری خودش دارد. یک سیم شارژر هم دارد که می توانید با سری شارژر گوشی یا کامپیوتر خود بزنید تا شارژ شود.

ست گیمینگ مدل Mix Master 7in1

ست گیمینگ برای کنسول بازی و گوشی مدل Mix Master 7in1

مشخصات

ست کیبورد و موس گیمینگ برای ویندوز های مختلف و کنسول بازی که دارای نور RGB هست. نور عالی باعث شده است یک محصول عالی گیمینگ برای شما باشد. کیبورد طراحی استاندارد و گیمینگ دارد و به صورت سیم به دستگاه هوشمند شما متصل می شود.

کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9520

کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9520

مشخصات

یک کیبورد مخصوص بازی که وزن 790 گرم دارد. طول کابل 180 سانتی متر است و برای تمامی ویندوز ها مناسب هست. یک متریال عالی و ظاهر شیک می توانید در این کیبورد مشاهده کرد.

کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-MK600

کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-MK600

مشخصات

اگر به دنبال یک کیبورد گیمینگ با کیفیت خوب هستید پیشنهاد می کنم این محصول را مشاهده کنید. دارای رنگ های متفاوت است که به شما حس خوبی در هنگام بازی کردن دارد. برای تغییر رنگ می توانید فشار دادن دکمه ی FN + کلید هایی که دارد رنگ های مختلفی را می توانید در پس زمینه ببینید. از طریق سیم و درگاه USB به کامپیوتر، لپتاپ یا دستگاه های شما متصل می شود.

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

مشخصات

کیبورد با کلید های میانبر 10 عدد و پس زمینه عالی می تواند برای هر گیمری مناسب باشد. این کیبورد با تمامی سیستم عامل ها سازگار می باشد. دکمه های تقریبا بی صدا و طرح عالی از مزایای این کیبورد تسکو هست که خریداران به آن اشاره کرده اند. نوع رابط USB و از طریق سیم به کامپیوتر شما متصل می شود.

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123GA

کیبورد گیمینگ برای کامپیوتر و گوشی تسکو مدل TK 8123GA

مشخصات

تسکو یک برند خوبی در زمینه تولید لوازم کامپیوتر و اکسسوری های موبایل معروف است. وزن خوبی دارد و دارای دکمه هایی برای ضبط هنگام بازی می باشد. تعداد کلید 110 عدد و طول کابل 180 سانتی متر می باشد که برای مکان های مختلف قابل قبول است.

کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK601-RGB

کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK601-RGB

مشخصات

گرین همانند تسکو در زمینه تولید کیس و لوازم جانبی کامپیوتر یک برند معتبر شناخته شده ایرانی است. وزن 760 گرم و طول کابل 150 سانتی متر است. به صورت با سیم به تمامی سیستم عامل ها متصل می شود.

کیبورد و ماوس مخصوص بازی گرین مدل GKM605 RGB

کیبورد و ماوس مخصوص بازی گرین مدل GKM605 RGB

مشخصات

یک ست کیبورد و ماوس مخصوص گیمینگ که برای گیمر ها بهترین هست. تعداد های کلید ماوس 7 عدد و وزن ماوس 97 گرم است، به همین علت می توانید بازی ها را به راحتی انجام دهید. ظاهر های ماوس و کیبورد به شما انرژی می دهد.

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123

مشخصات

یک نور پس زمینه زیبای RGB که ظاهر خوبی به این کیبورد داده است. از نقاط قوت آن می توان به نور پس زمینه شیک، خوش دست، کلید ضبط(ماکرو)، گارانتی و حالت های مختلف اشاره کرد. برند و شرکت تسکو دیگر نیاز به معرفی ندارد و این کیبود همراه 6 ماه گارانتی به شما تقدیم می گردد.

محصولات ناموجود

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K585 DITI

کیبورد کوچک گیمینگ ردراگون مدل K585 DITI

مشخصات

رنگ پس زمینه کیبورد باعث جذابیت آن شده است. این کیبورد بسیار زیبا و دارای دکمه های عالی برای گیمینگ هست. قیمت مناسب و کارآمد بودن باعث شده است تمام خریداران را راضی نگه دارد. از طریق پورت USB می توانید به کامپیوتر خود متصل نمایید و طول کابل 180 سانتی متر می باشد.

راهنمای خرید موس و کیبورد گیمینگ برای گوشی

کیفیت و مارک موس و کیبورد: یکی از مواردی که خیلی مهم بوده و بهتر است قبل از خرید آن را انجام دهید باید کیفیت، جنس و شرکت تولید کننده آن را بشناسید. در برند های تولید کننده معتبر کیبورد و موس ارزان و با کیفیت می توان برند تسکو، شیپادو را پیدا کرد. شما بسته به نوع حرفه ای بودن می توانید یک جنس با کیفیت را انتخاب نمایید.

نوع اتصال: برخی از کسانی که می خواهند بازی را با گوشی انجام دهند به دنبال موس و کیبورد بی سیم برای بازی هستند. اما پیشنهاد می کنم چون گیمر ها معمولا ساعات زیادی را بازی می کنند و نیاز به دقت زیادی در کیبورد دارند بهتر است از ست موس و کیبورد با سیم استفاده کنند. باز هم اگر به دنبال یک ست کامل بی سیم هستید ما در ادامه چند نمونه را معرفی کرده ایم.

نوع رابط: در خرید موس و کیبورد برای بازی دقت داشته باشید که رابط آن با موبایل شما سازگار باشد. معمولا کیبورد ها و موس ها دارای خروجی USB هستند و بر فرض مثال اگر موبایل شما دارای پورت TYPE-C است باید برای آن یک کابل OTG TYPE-C بگیرید.

سایز و اندازه کیبورد و موس: اگر بخواهید با موبای بازی ها را با لذت تمام و جذابیت انجام دهید بهتر است یک سایز کوچک را انتخاب نمایید که علاوه بر ظاهر جذاب و خفن باعث دقت زیاد و قیمت مناسب تر برای خرید می شود.

ظاهر: همه ی گیمر ها به دنبال نور های RGB هستند و اغلب کسانی که بازی می کنند دارای هدفون، کیبورد و موس رنگی هستند. ما سعی کرده ایم جدید ترین و لوکس ترین مدل های کیبورد و موس برای گوشی را معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *