35 مدل کفش اسپرت دخترانه با طرح جدید 2022 + [شیک و لاکچری]

کفش اسپرت دخترانه

کفش اسپرت دخترانه شیک برای مهمونی ها، دورهمی های دوستانه، تفریحات و فعالیت های روزمره بسیار مناسب و پیشنهاد می شود. در کل تیپ اسپرت دخترانه یک استایل شیک و لاکچری برای دختر خانم ها به حساب می آید. در این مطلب 35 مدل کفش اسپرت + چندین استایل دخترانه با کفش اسپرت به شما نشان خواهیم داد.

کفش اسپرت دخترانه شیک و جدید 2022

کفش مخصوص پیاده روی مدل J2-BkK

کفش اسپرت جدید دخترانه مدل J2-BkK

مشخصات کلی محصول

کفش بسیار برجسته و دوام بالایی دارد. دخترانی که کفش های محکم با قابلیت شست و شو می خواهند، این کفش می تواند به آن ها کمک کند. مقاومت در برابر سایش و آب را در این کفش مشاهده کنید.

کفش مخصوص پیاده روی مدل fashion z

کفش سفید اسپرت مخصوص دختران مدل fashion z

مشخصات کلی محصول

کفش بسیار خوشگل برای تیپ ها و ست های اسپرت دخترانه مناسب است. دارای مقاومت بسیاری بوده و قابلیت شست و شو نیز دارد. برای قیمت کمتر نیز از چرم مصنوعی در ساخت آن استفاده شده است. یک حالت زیبایی را این محصول مشاهده کنید.

کفش پیاده روی مدل kb39

کفش مشکی اسپرت دخترانه مدل kb39

مشخصات کلی

اگر اول مطلب را دیده باشید دو نوع مانند این کفش معرفی کردیم. این کفش قابلیت نور دهی در شب را دارد که باعث جذابیت بیشتر شده است. جنس از چرم مصنوعی است و زیر کفش در برابر سایش تا حدی مقاوم است. یک ویژگی درخشندگی می توانید در برخورد نور با این کفش در محیط های تاریک دارد.

کفش پیاده روی دخترانه مدل اسپرت کد Gy

کفش پیاده روی و اسپرت دخترانه مدل اسپرت کد Gy

یک کفش مخصوص پیاده روی و اسپرت برای دختر خانم ها طراحی شده است. این کفش از جنس پارچه است و به همین دلیل برای پیاده روی طولانی مدت و فعالیت های روزمره بهترین هست. این کفش دارای ویژگی های انعطاف بالا، کاهش فشار های وارده به زیره و مقاوم در برابر سایش می باشد.

کفش پیاده روی دخترانه مدل آس اسپرت جورابی کشباف کد 01

خرید اینترنتی کفش اسپرت دخترانه مدل آس اسپرت جورابی کشباف کد 01

مشخصات

یک کفش سبک و اسپرت که برای پیاده روی دختر خانم ها عالی است. این کفش انعطاف پذیری بالا و کاهش های فشار های وارده است که باعث می شود پس از استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکنید. در ضمن جنس این کفش هم از بافت هست و به همین علت کفش سبکی می باشد.

کفش مخصوص پیاده روی مدل MOM253

کفش دخترانه اسپرت مخصوص پیاده روی مدل MOM253

مشخصات

اگر علاقه مند به پیاده روی هستید و می خواهید استایل و تیپ خوبی هم داشته باشید می توانید این کفش اسپرت را در فروشگاه ببینید و با خواندن نظرات مشتریان آن را تهیه نمایید. جنس پارچه و قابلیت گردش هوا باعث شده است که یکی از بهترین کفش ها برای طول روز و پیاده روی باشد. انعطاف پذیری این کفش اسپرت احساس راحتی شما را کم نمی کند.

کفش طبیعت گردی حمید اسپرت کد 6009240

مدل کفش اسپرت جدید کد 6009240

مشخصات

یک کفش اسپرت و طبیعیت گردی که از جنس پارچه و مواد مصنوعی است. این کفش در برابر سایش و آب مقاومت خوبی دارد. آج داشتن باعث می شود در طبیعت و گردش ها لیز نخورید. اگر کفی آن پس از مدتی بو گرفت یا پوسته پوسته شد می توانید آن را تعویض نمایید.

کفش مخصوص پیاده روی سعیدی کد Sa 304

کفش اسپرت برای دختر خانم ها کد Sa 304

مشخصات

یک کفش پیاده روی و اسپرت دخترانه که بسیار شیک طراحی شده است. جنس پارچه و تعویض کفی از ویژیگی های این کفش می باشد. اغلب بانوان و دختر خانم هایی که این کفش را خریدند و پس از چندین ماه پوشش رضایت خوبی داشتند.

کفش پیاده روی زنانه مدل تک اسپرت کد Pe

کفش اسپرت دخترانه مدل تک اسپرت کد Pe

این کفش اسپرت از چرم مصنوعی تولید شده و در برابر سایش مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. این کفش دارای انعطاف بالایی بوده که آن را برای فعالیت در طول روز کاربردی می کند. این کفش اسپرت را می توانید با ساعت دخترانه ست کنید تا ظاهر جذابی به خود اختصاص دهید.

کفش مخصوص پیاده روی زنانه مدل J2-Wh

خرید کفش مخصوص پیاده روی دخترانه مدل J2-Wh

مشخصات کلی محصول

این کفش برای بانوان و دختر خانم ها یکی از شیک ترین کفش های اسپرت در این مطلب می باشد. سایز های 37 تا 40 برای شما موجود است و شاید برایتان جالب باشد که 750 نفر از بانوان از خرید کفش اسپرت راضی بودند و این محصول را به شما پیشنهاد داده اند. کاهش فشار های وارده در زیر و تعویض کفی کفش از مزایای این محصول است.

کفش راحتی زنانه کد M1

خرید کفش اسپرت دخترانه ارزان کد M1

مشخصات کلی محصول

جنس این کفش از پارچه و کفی آن به صورت کامل قابل تعویض است. در برابر سایش کاملا مقاومت نشان می دهد. نکته جالبی که در مورد این کفش وجود دارد قیمت آن است، اگر قیمت این محصول را ببینید باورتان نمی شود!

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کفش سعیدی کد Mo 900

کفش شیک دخترانه کفش سعیدی کد Mo 900

مشخصات کلی محصول

اگر علاقه مند به پیاده روی هستید یا در کار های روزمره مسیر طولانی راه می روید پیشنهاد میکنم این کفش ساده و پارچه ای را برای خود سفارش دهید. گردش هوا باعث می شود پای شما عرق نکند و احساس راحتی داشته باشد.

کفش دخترانه رشد کد SRKH-3459

کفش دخترانه رشد کد SRKH-3459

کفش دخترانه از برند رشد یکی از مدل های جدید کفش دخترانه می باشد. دارای کفی راحت و نرمی می باشد و شما احساس خستگی نمی کنید . البته بیشتر مناسب افراد زیر 16 سال می باشد.

کفش مخصوص پیاده روی مدل kb17

کفش اسپرت مدل kb17

مشخصات کلی

یک کفش مناسب که از چرم مصنوعی ساخته شده و در برابر سایش کاملا مقاوم است. این کفش ضد آب است اما کمی ظاهر آن قدیمی است و شاید برخی از دختر خانم های عزیز آن را نپسند. این را می توان به عنوان نیم بوت دخترانه حساب کرد.

کفش مخصوص پیاده روی مدل BARSA-SO

کفش اسپرت دخترانه شیک مدل BARSA-SO

بسیار سبک و نرم و راحت است و اصلا شما احساس خستگی نمی کنید و در حال پیاده روی یا دویدن یا انجام دادن کاری خسته نمی شوید. رویه ضد آبی دارد.به راحتی می توانید آن را تمیز کنید با یک ابر و کف بدون اینکه کفش آسیبی ببیند.

کفش دخترانه طرح خرگوش

کفش طرح خرگوش اسپرت دخترانه جدید

مشخصات کلی محصول

جنس این کفش ترکیبی از بوک و پارچه است. یک حالت جذابی دارد و برای هدیه به دوستان و آشنایان بهترین هست. کشور تولید کننده این کفش اسپرت دخترانه ترکیه می باشد.

کفش مخصوص پیاده روی مدل kb12

کفش اسپرت سفید مخصوص دختران مدل kb12

مشخصات کلی محصول

اگر رنگ سفید را می پسندید این کفش با رنگ سفید و تیک نایک توانسته ظاهری جذاب و لاکچری به خود بگیرد. این کفش غیر اصل است اما تیک نایک باعث شده است هر کسی به آن نگاه می کند جذابیت استایل شما را می بیند.

کفش مخصوص پیاده روی مدل fashion x

کفش استایل اسپرت دخترانه جدید مدل fashion x

مشخصات کلی محصول

یک کفش اسپرت که با استفاده از چرم مصنوعی می تواند قیمت مناسبی تری به شما ارائه دهد. مقاومت در برابر سایش و داشتن آج آن را برای گشت و گذار در طبیعت مناسب می کند. یک حالت مد و فشن در ظاهر و تصویر این کفش اسپرت می توان دید.

کفش دخترانه دیزنی مدل M1838022 B

کفش دخترانه مشکی و سفید دیزنی مدل M1838022 B

کشور سازنده آن آمریکا می باشد. کیفیت خیلی مناسبی دارد به همین خاطر نسبت به دیگر کفش های دخترانه گران تر می باشد. جنس آن از پارچه می باشد که پای شما دچار عرق سوزی و مشکلات قارچی و دیگر موارد نمی شوید.

محصولات ناموجود

کفش مخصوص دویدن دخترانه تانگ میتو مدل TengBlu

کفش اسپرت دخترانه چرم تانگ میتو مدل TengBlu

جنس این کفش خوش طرح دخترانه از چرم مصنوعی می باشد و ارتفاع پاشنه کفش تخت است و نحوه بسته شدن خیلی راحت با مدل های چسبی انجام می شود و نیاز به وقت برای بستن بند نیست.

کفش پیاده روی زنانه مدل تک اسپرت کد Si-Bk

کفش دخترانه مدل تک اسپرت کد Si-Bk

مشخصات

جنس این کفش از پارچه و بسیار انعطاف پذیر هست. طبق دیدگاه خریداران و دختر خانم هایی که این کفش را خریداری کرده اند، این محصول عالی هست و پس از استفاده طولانی مدت شما احساس پا درد نمی کنید! انعطاف و سبکی کفش باعث این موضوع شده است.

کفش مخصوص پیاده روی مدل s107

کفش سفید و شیک اسپرت دخترانه مدل s107

مشخصات کلی محصول

کفشی با طراحی رنگ های ست و متنوع مخصوص دختران می باشد که برای تیپ های اسپرت دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد.

کفش مخصوص پیاده روی زنانه مدل هامون کد 4456

کفش شیک با رنگ های زیبا مخصوص دختران مدل هامون کد 4456

این کفش اسپرت برای دختر خانم ها بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. این کفش از چرم مصنوعی تولید شده و جنس زیره آن پلی اورتان است. کفی قابل تعویضی دارد و در این کفش در برابر سایش مقاوم است. طبق نظرات مشتریان دارای زیبایی ظاهر، راحتی بالا و خوش فرم است.

کفش مخصوص پیاده روی مدل kb13

کفش اسپرت شیک دخترانه با رنگ مشکی مدل kb13

ان کفش مانند قبلی می باشد اما با تفاوت اینکه ظاهر مشکی دارد. اغلب دختران رنگ های مشکی را بیشتر می پسندند. اگر استایل دخترانه لاکچری می خواهید حتما این کفش را مشاهده کنید.

کفش مخصوص پیاده روی نایکی مدل Joyride Run Flyknit 2 - 2730004

کفش اسپرت نایکی دخترانه مدل Joyride Run Flyknit 2 – 2730004

این کتون برای دویدن و راه رفتن بسیار مناسب است و تقریباً هیچ فشار مخربی روو ی پاها زانوها نمی گذارد. این ویژگی به دلیل وجود کپسول های کوچکی به نام TEP که در قسمت پاشنه و انگشتان کتون قرار دارند ، تجربه جدیدی از راحتی در راه رفتن ایجاد می کند.

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه کد x109

کفش اسپرت دخترانه بسیار شیک کد x109

با بند طلایی و زیبای آن و زدن طرح ستاره روی آن خیلی زیبا و خوشگل شده است و خیلی مناسب برای دخترانی که عاشق کفش های زیبا هستند است. از ویژگی های آن می توان از ضد آب بودن آن و مقاوم و دوام در برابر سایش مثال زد.

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه کد x108

کفش سفید دخترانه کد x108

مشخصات کلی محصول

اغلب دختر خانم هایی که این کفش اسپرت را تهیه کردند گفته اند که بسیار زیبا و تقریبا جنس مناسبی دارد. نسبت به قیمتی که دارد، ارزش خرید را دارد.

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه 361 درجه کد K81833518-3

کفش شیک اسپرت دخترانه 361 درجه کد K81833518-3

شرکت 361 درجه با تولید تکنولوژی روز دنیا در زمینه مد و پوشاک پسرانه و دخترانه تغییر جدید در زمینه اسپرت و ورزشی ایجاد کرده این برند یکی از 3 برند برتر دنیا در زمینه تولید کفش می باشد .یکی از گران ترین انتخاب های کفش اسپرت دخترانه می باشد.

کفش سفید دخترانه مخصوص تیپ اسپرت مدل G16

مشخصات کلی محصول

شما می توانید این کفش را به راحتی شستشو دهید و نگرانی از خراب شدن آن نداشته باشید. جنس این کفش زیبا از چرم مصنوعی می باشد.

کفش راحتی دخترانه کارینو کد KN_1003

کفش شیک دخترانه اسپرت برند کارینو کد KN_1003

مشخصات کلی محصول

این کفش شیک مناسب برای فصل بهار و تاسبتان می باشد. کفی طبی دارد به طوری که پای شما اذیت نمی شود و در طول روز که کفش پوشیدید احساس خستگی نمی کنید.همچنین می توانید با آب سرد آن را بشویید بدون اینکه نگرانی از بین رفتن رنگ و سایر موارد باشید.کشور تولید کننده این کفش اسپرت دخترانه ایران می باشد.

کفش دخترانه شیما کد AF19

کفش اسپرت شیک دخترانه برند شیما کد AF19

مشخصات کلی محصول

یک کفش مدل نیمه ساق که از پارچه تولید شده است. در برابر سایش مقاوم می باشد و زیپ و بند این کفش باعث افزایش جذابیت ظاهری آن شده اند.

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 1303

کفش دخترانه با رنگی بسیار شیک کد 1303

مشخصات کلی محصول

کفش لاکچری با طراحی های دخترانه روی آن توانسته دختران زیادی را به خود جذب کند. پیشنهاد می شود برای ست کردن لباس مجلسی با این کفش، از رنگ های تیره یا روشن رو به تیره استفاده کنید تا هر دو شیک تر به نظر برسد.

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 9796

کفش اسپرت دخترانه خفن کد 9796

مشخصات کلی محصول

حالت درخشندگی در زیره کفش مشاهده می شود که باعث زیبایی این کفش دخترانه شده است. یکی از ویژگی های این کفش این است که، پای شما در آن کمتر احساس خستگی می کند.

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه مدل P18 - کفش اسپرت دخترانه شیک با رنگ سفید

کفش اسپرت دخترانه سفید مدل P18

دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد و از رنگ های متنوع و متضاد زیبایی استفاده شده است. جنس آن چرم مصنوعی می باشد. ضد آب بودن آن یکی از ویژیگی های بارز آن است.

کفش دخترانه رشد طرح فروزن کد 357

کفش دخترانه رشد طرح فروزن کد 357

این کفش با استفاده از زیره ی با دوام پی وی سی و رویه از نوع چرم، کیفیت مناسب و عالی داشته است. دارای طرفداران زیادی و فروش بسیار بالایی دارد.چاپ و طرح روی کفش بسیار با کیفیت خوبی انجام شده است که پاک و یا کم رنگ نمی شود.

یک کفش اسپرت، علاوه بر اینکه می تواند ظاهر و تیپ شما را بسیار زیبا و شیک جلوه دهد، می تواند برای پیاده روی، ورزش های راحت و فعالیت های روزمره مناسب باشد. برخی از کفش های اسپرت دارای طراحی استاندارد هستند که موجب می شود با استفاده طولانی مدت از آن، احساس خستگی در ناحیه پا نکنید!

کفش های دخترانه قطعا باید ظاهری ظریف و سبک داشته باشند تا بتوان با پوشیدن آن ها احساس خوبی داشته باشید. برخی از کفش های اسپرت ساده و در مقابل بعضی دارای طرح های دخترانه هستند.

کفش اسپرت دخترانه
کفش اسپرت دخترانه دیجی کالا

ویژگی های کفش اسپرت دخترانه چیست؟

  • طراحی شیک: معمولا کفش های اسپرت دخترانه زیبا تر هستند و دارای طراحی های فانتزی و مدرن هستند.
  • فشن و اسپرت بودن: کفش های اسپرت اغلب، حالتی لوکس و فشنی دارند.
  • استفاده از طرح های دخترانه: مانند گل و پروانه و طراحی های دیگر.
  • اندازه کوچک با طراحی ظریف: کفش های اسپرت دارای طراحی ظریف و اندازه کوچک هستند که همین باعث شده است برای دختر خانم ها بسیار زیبا جلوه کند.
  • رنگ های متنوع: کلا کفش های اسپرت دارای رنگ بندی های متنوع هستند. اغلب کفش های اسپرت دارای رنگ ها شاد و طراحی مدرن هستند که همین باعث شده است بانوان و دختر خانم ها به سمت آن بیایند.

چندین استایل دخترانه با کفش اسپرت

کفش اسپرت با بند شیک
کفش اسپرت با بند شیک
کفش اسپرت با پابند زنانه
کفش اسپرت دخترانه شیک ارزان با پابند زنانه
کفش اسپرت دخترانه
کفش اسپرت دخترانه مجلسی با شلوار لی دخترانه

در این جا ما کفش اسپرت دخترانه مناسب و طراحی منحصر به فردی به شما معرفی می کنیم همچنین سعی می کنیم پرفروش ترین ها و ویژه ترین ها و با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

چندین عکس مدل کفش اسپرت شیک دخترانه در قالب ویدیو

امید وارم از کفش های اسپرت دخترانه خوشتان آمده باشد همچنین شما می توانید مدل دستبند دخترانه و کفش ورزشی دخترانه را در سایت ما ببینید.

دیدگاه ها برای “35 مدل کفش اسپرت دخترانه با طرح جدید 2022 + [شیک و لاکچری]

  1. نسترن میگوید:

    میشه کفش اسپرت فانتزی دخترانه بیشتر اضافه کنید من خیلی به دنبال های اینجور محصولات هستم خیلی ممنون از سایت و مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *