66 مدل گردنبند طلا زنانه + جدید ترین و شیک ترین گردنبند طلا در 2022

گردنبند طلا زنانه

گردنبند طلا یکی از زیورآلاتی هست که بین بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است. گردنبند طلا را می توانید در موقعیت های مختلفی همچون مهمانی ها، عروسی ها، دورهمی ها و یا جلسه های رسمی بپوشید تا ظاهر خود را بسیار شیک تر جلوه دهید. در این مطلب می خواهیم راهنمای خرید گردنبند طلا را توصیه کرده و سپس چندین مدل جذاب 2022 را برای شما معرفی کنیم.

جدید ترین و شیک ترین گردنبند های طلا زنانه در 2022

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0926

گردنبند طلا جدید 2022 مایا ماهک مدل MM0926

همانطور که می دانید طلا بعد از پلاتی با ارزش ترین فلز می باشد. این فلز زیبا و گران بها همواره بانوان شیک پوش را جذب خود می کند. این گردنبند با عیار 18 و طرح ساده و جذاب می تواند هر خانمی را مجذوب خود کند. این محصول از برند مایا ماهک است و گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی آن را بر عهده دارد. آویز دارای شکل چند ضلعی باز طراحی شده که جلوه ی این گردنبند را تا چند برابر زیبا تر کرده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0941

خرید گردنبند 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0941

این گردنبند توانسته است با یک تکه پلاک به شکل قلب زیبایی خود را جلوه سازد. پیشنهاد می شود برای کسانی که می خواهید یک زیورآلات از جنس طلا بخرند این گردنبند را مشاهده کنند. این محصول از اندازه 0.84 تا 4 گرم دارد که می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0358

گردنبند طلا 18 عیار ساده ماهک مدل MM0358

گردنبند فانتزی و زیبای زنانه از کمپانی ماهک می‌تواند بانوان خوش سلیقه و علاقه مند به طلا را جذب کند. ویژگی‌های زیادی دارد برای مثال طراحی گردنبند که به شکل پرنده و برگ است. همچنین می‌توانید این گردنبند شیک را در مجالس رسمی و عروسی استفاده کنید. همچنین می‌توانید لباس مجلسی زنانه را با این گردنبند ست کنید.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0362

خرید گردنبند طلا ماهک مدل MM0362

طلا علاوه بر زیبایی و شیکی زنانه می‌تواند به عنوان به بعد مادی نیز به آن نگاه کرد. این گردنبند بسیار شیک طراحی شده است. طراحی خاص و ظریف این گردنبند باعث شده است طرفداران زیادی را جذب خود کند. این گردنبند را حتما خانم های شیک پوش مورد پسند قرار می دهند.

گردنبند طلا 18 عیار مانچو مدل SFG607

گردنبند طلا ارزان زنانه مانچو مدل SFG607

برای بهتر ماندن این گردنبند پیشنهاد می‌شود بعد از هر بار استفاده در طول روز با آب و کف آن را بشویید. نقاط قوتی همچون عیار طلا 18، ساخته شده از سنگ‌های طبیعی دارد. برند مانچو که یکی از شرکت‌های بسیار خوبی است آن را تولید کرده است. آبکاری طلایی بسیار با کیفیت روی آن انجام شده است. قیمت آن نیز بسیار نسبت به دیگر گردنبند های طلا مناسب است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ZMM0843

گردنبند طلا پروانه مدل ZMM0843

در تاریخ نیز زنان بسیار از طلا استفاده می‌کردند همچنین امروزه با تولید گردنبند‌های طلا جذاب و شیک مانند این گردنبند، بانوان نیز آن‌ها را می‌پسندند. دارای یک قفل ساده برای راحت باز و بسته شدن گردنبند است. شما می‌توانید این گردنبند برای دوستان و آشنایان خود بخرید. طبق نظرات خریداران دارای کیفیت و ظاهر بسیار عالی می باشد. ارزش به خرید نسبت به هزینه ای که می کند، بالا می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح بینهایت کد 433A2492

گردنبند طلا شیک آرشا گالری طرح بینهایت کد 433A2492

تقریبا این گردنبند طلا را می توان یکی از ارزان ترین و شیک ترین کالا های این مطلب شناخت. زمانی که قیمت آن را می بینید تعجب می کنید. جالب اینجاست ظاهر آن بسیار ظریف و شیک طراحی شده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد GA5122

گردنبند طلا جدید کانیار گالری کد GA5122

گردنبند طلا زنانه با عیار 18 از برند کانیار گالری توانسته است رتبه خوبی در فروش و طرفداران کسب کند یعنی گردنبند بسیار با کیفیت و فوق العاده ای می‌باشد. پلاک‌های زیبا به شکل پروانه خیلی ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs016

گردنبند طلا 18 عیار بلند مانچو کد sfgs016

مشخصات زنجیر

طول زنجیر گردنبند 43 سانتی متر است و پلاک از جنس طلا می باشد. در ضمن بهتر است توجه داشته باشید که جنس زنجیر از نقره می باشد و به همین علت این گردنبند قیمت ارزان تری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارد. طبق دیدگاه بانوان و آقایانی که برای هدیه خریدند این گردنبند طلا ارزش خرید را دارد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfg653

گردنبند طلا ارزان 18 عیار مانچو کد sfg653

طول زنجیر این گردنبند 45 سانتی متر بوده و جنس زنجیر از استیل با آبکاری طلا بسیار ظریف و با کیفیت انجام شده است. رنگ سنگ این گردنبند هفت رنگ بوده و ظاهر زیبایی به این محصول می دهد. برای ماندگاری و شستشو می توانید آن را با آب و کف شستشو دهید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0993

خرید گردنبند طلا مایا ماهک مدل MM0993

مشخصات

دارای وزن 1.2 و 1.62 گرم است که نسبت به آن قیمت های این محصول متفاوت است. طول زنجیر گردنبند 41 سانتی متر است و از برند مایا ماهک عرضه می شود. تنهای نقطه ضعفی که خریداران نقد کرده اند، نداشتن فاکتور است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل 670151

مدل گردنبند طلا جدید 18 عیار مدل 670151

مشخصات

“تو مرا جان و جهانی” یک متن که برای گرفتن انرژی و هدیه به عشق عالی ترین زیورآلات می باشد. طول زنجیر 42 سانتی متر است و از عیار 18 طلا برای طراحی این گردنبند استفاده شده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل GA176

گردنبند 18 عیار طلا زنانه نیوانی مدل GA176

مشخصات

طول زنجیر این گردنبند طلا 41 سانتی متر است و وزن آن 1.08 گرم می باشد که بسته به قیمت طلا در آن روز می توانید استعلام بگیرید. فروشنده این محصول دیجی کالا است و شخصا خود این فروشگاه مسئولیت این کالا را بر عهده گرفته است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه میم سا مدل wn706

خرید گردنبند طلا 18 عیار زنانه میم سا مدل wn706

مشخصات

طول زنجیر این گردنبند طلا 45 سانتی متر است و از طلا 18 عیار در ساخت آن استفاده شده است. اجرت این گردنبند این گردنبند برابر با 20% می باشد. طرح قلب کوچک هم در تصویر محصول دیده می شود.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کد Z113

گردنبند 18 عیار طلا کد Z113

مشخصات

طول زنجیر این محصول 46 سانتی متر است و خیلی نازک طراحی شده است. وزن آن 1.02 و طراحی آن به صورت چندین ستاره در کنار هم است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو طرح چشم نظر مدل sfgs003

خرید گردنبند طلا مانچو طرح چشم نظر مدل sfgs003

مشخصات زنجیر

همه ی بانوانی که علاقه مند به زیورآلات از جنس طلا هستند برند مانچو را می شناسند. این گردنبند طلا از برند مانچو با طول زنجیر 43 سانتی متر عرضه می شود. بهتر است توجه داشته باشید که جنس زنجیر از نقره بوده و پلاک از طلا 18 عیار ساخته شده است. برای اینکه همیشه جلوه ی زیبایی داشته باشد بهتر است با آب و کف شستشو دهید.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0357

گردنبند طلا زنانه جدید ماهک مدل MM0357

این گردنبند شیک طلا با ویژگی‌هایی همچون زنجیر و پلاک طلای 18 عیار، پلاک ثابت و متصل به زنجیر، شکل زنجیر حلقه ای، مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی و قفل ساده توانسته است اعتماد زنان را جذب کند و فروش خوبی هم داشته باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح قلب کد 430A2489

گردنبند طلا آرشا گالری طرح قلب کد 430A2489

مشخصات پلاک

یک گردنبند طلا با زنجیر استیل و پلاک 18 عیار و طرح سه قلب در کنار هم می تواند برای بانوان یک گزینه خاصی به نظر برسد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد P5042

گردنبند طلا زنانه ریسه گالری کد P5042

مشخصات و نقد کلی

طول زنجیر 40 سانتی متر و از طلا 18 عیار ساخته شده است. پلاک هم از طلا طراحی شده و رنگ طلایی جلوه ی زیبایی به گردنبند داده است. آویزی که در این تصویر مشاهده می کنید به شکل پر طراحی شده که به نظر من و بانوانی که خریداری کرده اند عالی است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل Sfg613

گردنبند طلا بلند مانچو مدل Sfg613

گردنبند طلا علاوه بر اینکه استایل زنانه شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند، شما احساس خوبی و انرژی مثبتی دارید که این یکی از نقاط قوت گردنبند‌ها می‌باشد. این گردنبند دارای قفل استیل با آبکاری طلا است که ظاهر این گردنبند را بهتر و زیبا‌تر کرده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری طرح چشم نظر مدل 5065

گردنبند ریسه گالری طرح چشم نظر مدل 5065

گردنبند زنانه با طرح چشم از فلز ارزشمند طلا ساخته شده، این گردنبند که پلاک آن نماد چشم نظر و بادامی شکل است، مناسب برای بانوان بوده و زنجیری به طول 40 سانتی متر دارد. همچنین زنجیر و پلاک این گردنبند، هر دو از جنس طلا هستند. صدف این گردنبند بسیار آن را جذاب‌تر کرده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0404

گردنبند طلا سنگین زنانه ماهک مدل MM0404

گردنبندی با طرح عدد 7 با طراحی ساده، بسیار زیبا و شیک است. بانوانی که گردنبند‌های طرح دار و بسیار سنگین را دوست ندارند می‌توانند این گردنبند زنانه را ببینید اگر خوششان آمد آن را سفارش دهند. همچنین بانوانی می‌توانند در مجالس عروسی، تولد و در کار‌های روزمره از آن استفاده کنند.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0405

گردنبند طلا بلند 18 عیار ماهک مدل MM0405

این گردنبند زنانه خاص با ویژگی‌هایی همچون عیار 18، زنجیر دو قسمتی، دارای قفلی ساده، زنجیر حلقه ای فوق العاده زیبا و شیک توانسته است لاکچری بودن خود را ثابت کند. اگر به دنبال گردنبندی متفاوت و ویژه هستید می‌توانید این گردنبند را ببینید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد GA5144

گردنبند طلا 18 عیار کانیار گالری کد GA5144

بانوانی که عاشق طلا هستد می‌توانند این گردنبند زیبای زنانه را ببینند. این گردنبند با طرحی از 5 ستاره توانسته است زنان خاصی را جذب کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن وصل بودن پلاک به گردنبند هست که جلوی گم شدن پلاک را می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود خانم‌های خوش سلیقه آن را ببینید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل sfg645

گردنبند ارزان طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل sfg645

مشخصات زنجیر

برند مانچو یکی دیگر از زیورآلات خود را معرفی کرده است. طول این محصول 45 سانتی متر است و دارای قفل و زنجیر با آبکاری طلا تقدیم شما می گردد. البته پلاک از طلا 18 عیار است و به همین علت است که این گردنبند قیمت مناسبی دارد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح بینهایت کد GA75

گردنبند طلا زنانه کانیار گالری طرح بینهایت کد GA75

گردنبند طلا زنانه 18 عیار از برند کانیار گالری با ظاهری بسیار ساده در عین حال ظاهری بسیار لاکچری دارد. پیشنهاد می‌شود با داشتن یک گردنبند زیبا ظاهر خود را ده‌ها برابر زیبا‌تر کنید. گردنبند زیبا و ساده‌ کانیار گالری، هم روی گردن‌،‌ سینه و هم روی یک لباس با یقه‌ بسته می‌تواند زیبایی خود را نشان دهد.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0538

گردنبند طلا ماهک مدل MM0538

همانطور که می‌دانید معمولا قلب نماد عشق و پاکی است. این گردنبند زنانه با طرح قلب است که زیبایی آن را بسیار زیاد کرده است. استفاده از پلاک با طرح قلب صدفی باعث می‌شود این مدل در مقایسه با سایر مدل‌ها متفاوت به‌نظر برسد. قلب یا دل می‌تواند به عنوان نشانه احساسی، معنوی، اخلاقی، استفاده شود.

گردنبند طلا 24 عیار زنانه آلتین هنر طرح گوی کد 1351

خرید گردنبند طلا شیک زنانه 24 عیار طرح گوی کد 1351

گردنبند طلا یکی از جذاب‌ترین و با کلاس‌ترین زیورآلات حساب می‌شود. اگر یک جواهرآلات با طراحی زیبا و قیمت مناسب می‌خواهید پیشنهاد می‌شود این گردنبند را بخرید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه زرلوکس طرح بی نهایت کد Zr13

خرید گردنبند زنانه 18 عیار زرلوکس طرح بی نهایت کد Zr13

مشخصات و نقد کلی

طول زنجیر این گردنبند ساده و شیک 42 سانتی متر است. جنس زنجیر از نقره بوده و با آبکاری طلا می توانید یک گردنبند خاص طلا را با قیمت مناسب تهیه کنید. البته باید توجه داشته باشید که فقط پلاک گردنبند از طلا ساخته شده که وزن بسیار پایینی دارد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل GA21

خرید گردنبند طلا کانیار گالری مدل GA21

مشخصات و نقد

یک گردنبند که با طول زنجیر 45 سانتی متر و جنس زنجیر طلا برای شما تقدیم می شود. جنس پلاک از سنگ مروارید و به رنگ سفید می باشد. نظرات مختلفی در مورد این گردنبند داده شده است که بهتر است خودتان آن را بخوانید.

گردنبند طلا 18 عیار گوی گالری مدل G48

خرید اینترنتی گردنبند طلا 18 عیار گوی گالری مدل G48

همیشه زیورآلات طلا نزد بانوان ارزش ویژه‌ای داشته و در میان آن‌ها گردنبند زنانه از انواع پرکاربرد است. اکثر بانوان از کادو گرفتن طلا خوشحال می‌شوند، پس این گردنبند انتخاب مناسبی برای هدیه به یک بانو است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0959

گردنبند طلا مایا ماهک مدل MM0959

پلاک قابلیت جابه‌جایی داشته و می‌توانید از زنجیر آن با یک پلاک دیگر نیز استفاده کنید. زنجیر 39 سانتی‌متری ماهک ازنوع حلقه‌ای است‌که یک قفل ساده دارد. پلاک و زنجیر هردو از طلای 18 عیارمرغوب ساخته شده‌اند. درطراحی و ساخت این گردنبند طلا ظرافت خاصی به‌کار رفته‌است. گردنبند ماهک مدل MM0959 زنانه است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح V کد 715M410

گردنبند طلا زنانه 18 عیار طرح V کد 715M410

این گردنبند زیبا از طلای 18 عیار ساخته شده که با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد مطابق سلیقه بانوان شیک پوش است با استفاده از این گردنبند احساس مثبتی خواهید داشت.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح برف کد 428A2487

گردنبند طلا سنگین زنانه آرشا گالری طرح برف کد 428A2487

نقاط قوت

  • طول مناسب (42 سانتی متر)
  • قیمت ارزان(البته به خاطر زنجیر استیل)
  • پلاک طلا 18 عیار
  • جلوه ی زیبا طرح برف
گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0910

گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح قلب مایا ماهک مدل MM0910

یک گردنبند زیبا و ساده مایا ماهک هم روی گردن و سینه و هم روی لباسی با یقه بسته می تواند زیبا باشد. گردنبند یک تکه مدل MM0910 از برند مایا محک به شکل دو قلب متصل شده است. رنگ طلایی صفحه طلایی زنجیره به خوبی هماهنگ شده است. این گردنبند زنانه حتما مورد پسند بانوان های شیک پوش و خوش سلیقه قرار خواهد گرفت. گردنبند از این مدل می تواند هدیه ای ارزشمند برای کسانی باشد که دوستشان دارید و به جواهرات طلا علاقه مند هستند.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0370

گردنبند زنانه طرح قلب 18 عیار طلا برند ماهک مدل MM0370

گردنبند طلای 18 عیار MM0370 جلوه خاصی بر روی لباس ها دارد و استایل زنانه شما را تکمیل می کند. این مدل دارای صفحه ای به شکل قلب است که به آن متصل شده و زیبایی آن را دو چندان کرده است. گردنبند زنانه طلای 18 عیار Mahak دارای یک قفل طلایی ساده است که به راحتی باز می شود. این مدل برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب است.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0508

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0508

مشخصات و نقد گردنبند

طول گردنبند 85 سانتی متر است و به همین علت بهتر است آن را به عنوان مدل روی مانتو زنانه تهیه کنید. به علت طراحی زیبا و سنگین گردنبند، وزن آن هم بالا رفته است. همین موضوع باعث شده است قیمت بسیار بالایی به خود بگیرد. البته می توانید به مایا ماهک اعتماد کنید که یکی از برند هایی است که تجربه ی بالایی در فروش زیورآلات طلا دارد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل sfg631

گردنبند طلا زنانه بلند مانچو مدل sfg631

مشخصات و نقد کلی

وزن طلای استفاده شده در این محصول 0.14 گرم است. پلاک از جنس طلا 18 عیار بوده و دارای بسته بندی شیک است. اگر به دنبال یک گردنبند طلا قیمت ارزان هستید حتما این محصول را ببینید.

گردنبند طلا 18 عیار شانا مدل N-SG51

گردنبند شانا مدل N-SG51

مشخصات و نقد

یک گردنبند با طول کوتاه 19.5 سانتی متر و طرح عالی ترکیب گل برای بانوان خوش استایل بهترین هست.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs020

گردنبند طلا زنانه مانچو کد sfgs020

مشخصات و نقد کلی

این گردنبند با پلاکی از جنس طلا به شکل حلقه توری می تواند یک مد جدید برای خانم ها باشد. زنجیر این گردنبند از جنس نقره 925 عیار می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار مانچو مدل sfg616

خرید اینترنتی گردنبند طلا 18 عیار مانچو مدل sfg616

مشخصات و نقد کلی

طلای استفاده شده در این محصول 0.25 گرم است و به همین علت قیمت مناسبی دارد. گوی طلا 18 عیار به شکل لوزی باعث جذابیت و قشنگی این محصول شده است. دارای قفل ساده و رنگ سنگ قهوه ای(خاکی) می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs006

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs006

مشخصات گردنبند

طول این گردنبند 43 سانتی متر و رنگ سنگ آبی فیروزه ای باعث جذابیت این محصول شده است. مهره های طبیعی به صورت یک در میان در بین پلاک های طلا قرار گرفته اند. شاید بتوان نقطه ضعف این کالا را نداشتن فاکتور دانست.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد Ri3-ZH5035

گردنبند طلا ریسه گالری کد Ri3-ZH5035

گردنبند طلای زنانه چند رنگ Geod به راحتی آویز دائمی شما خواهد شد! نکات قابل توجه گردنبند طلای زنانه طرح چند رنگ Geod این است که چندین رنگ شیک دارد و همین طراحی باعث راحتی و تناسب آن با هر استایل و تیپ از لباس می شود. زئود نوع دیگری از سنگ است که از یک کلمه یونانی به معنای “شکل زمین” گرفته شده است. دلیل این امر ایجاد سنگ توسط زمین و گیاهانی است که در اطراف آن رشد می کنند.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs015

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs015

مشخصات زنجیر

ظاهر قشنگ و پلاک طلای این گردنبند باعث شده است که بانوانی که این را خریدند از آن راضی باشند. البته زنجیر از جنس نقره است. طول زنجیر 43 سانتی متر می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل A1062

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل A1062

گردنبند با عقیق رگه دار از سری گردنبندهای شیک زنانه دست ساز نخ گالری است. ماده اصلی به کار رفته در این گردنبند عقیق سیاه رگه دار است که هر یک از مهره های سنگی آن با مهره دیگر متفاوت است و به همین دلیل هیچ سنگ عقیق در این گردنبند زنانه مشابه دیگری نیست که باعث زیبایی این گردنبند شده است. قفل ها و زنجیرهای استفاده شده در این گردنبند از جنس استیل ضد حساسیت هستند بنابر این کسانی که به استیل حساسیت دارند نیز می توانند این گردنبند را در عروسی و مهمونی ها بپوشند.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs013

گردنبند طلا مانچو کد sfgs013

مشخصات و نقد کلی

یک گوی طلا 18 عیار به شکل کلاف توری باعث شده جلوه ی درخشندگی و زیبایی این گردنبند طلا چندین برابر شود. دو مروارید هم در کنار آن پلاک قرار دارند. به علت اینکه محصول تقریبا جدید اضافه شده است نظراتی برای این گردنبند ثبت نشده است.

گردنبند طلا 18 عیار سپیده گالری SN0002

گردنبند طلا سنگین 18 عیار سپیده گالری SN0002

گردنبند مدل SN0002 که از طلای 18 عیار ساخته شده گردنبندی از برند سپیده است. طرح گردنبند به دلیل ظاهر ساده و شیک انتخاب خوبی برای بانوان در سنین مختلف است. آویز به شکل یک لوله منحنی به طول 3 سانتی متر از یک صفحه نسبتاً ضخیم است که مقاومت و مقاومت در برابر ضربه یا شکستگی را فراهم می کند. داخل آویز خالی است و زنجیر از آن عبور می کند.

گردنبند طلا 18 عیار زرمان مدل ZMM0844

گردنبند طلا زرمان مدل ZMM0844

این گردنبند زنانه که با زنجیری به شکل حلقه شیک و طرح ظریف تولید می شود، حدود 42 سانتی متر طول دارد. برای استفاده مهمانی یا عروسی مناسب خواهد بود و با قفل ساده و محکم باز و بسته می شود. صفحه طلای آویزان روی زنجیر 3/2 3.5 3/5 سانتی متر است و هر دو زنجیر و صفحه دارای اثر مات هستند. این صفحه را می توان از زنجیر جدا کرد و می توانید از هر یک از موارد جدا استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه ای ارزشمند برای بانوان یا دوستان خود هستید، این گردنبند طلا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل GA426

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل GA426

مشخصات و نقد

یک سنگ آبی که وزن آن از طلای این گردنبند کم شده و به شما تقدیم می گردد. وزن این گردنبند 2.54 گرم می باشد که طراحی بسیار شکیل و لوکسی دارد. طول زنجیر این کالا 40 سانتی متر است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0956

گردنبند طلا طرح قلب مایا ماهک مدل MM0956

گردنبند های طلا انواع متفاوتی دارند که این بار برند پرطرفدار ماهک توانسته با طرح ترکیب دو قلب در هم و استفاده از عیار 18 در طلای خود بین بانوان معروف شود.

گردنبند طلا 18عیار زنانه جواهری گاندی مدل D3

گردنبند طلا زنانه 18 عیار جواهری گاندی مدل D3

مشخصات گردنبند

طول زنجیر 42 سانتی متر و با استفاده از عیار 18 طلا طراحی شده است. رنگ پلاک رزگلد و هم زنجیر و هم گردنبند از جنس طلا 18 عیار هستند. وزن های متفاوتی برای این گردنبند طلا در نظر گرفته شده که بسته به بودجه ی خود بهترین آن را انتخاب نمایید. طبق دیدگاه یکی از بانوان اگر وزن 4.8 را بگیرید محکم و شیک است که هیچ مشکلی برای گردنبند پیش نمی آید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل GA166

گردنبند طلا فانتزی 18 عیار نیوانی مدل GA166

استفاده از یک گردنبند زنانه شیک می‌تواند ظاهر شما را تا چند برابر زیباتر کند و تفاوتی چشمگیر در استایل شما به‌‌وجود آورد. گردنبند زیبا و ساده‌ از برند نیوانی ، هم روی گردن ، سینه و هم روی یک لباس مجلسی با یقه‌ بسته می‌تواند زیبا باشد.

گردنبند طلا 18 عیار شانا مدل N-SG53

گردنبند شانا مدل N-SG53

مشخصات و نقد کلی

طول زنجیر این گردنبند شیک زنانه 19.5 سانتی متر و از عیار 18 طلا در تولید آن استفاده شده است. وزن های متنوعی برای این محصول تولید شده، طراحی آن به طرح مستطیل است. ابعاد مستطیل 5.5 سانتی متر می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه زرمان مدل ZMM0948

گردنبند طلا 18 عیار زنانه زرمان مدل ZMM0948

مشخصات و نقد بررسی

به نظر من این گردنبند برای کسانی که همیشه در حال سفر هستند یک هدیه عالی است، چرا که پلاک طلا به طرح کره ی زمین و هواپیما است. زنجیر این گردنبند 40 سانتی متر و با عیار 18 طلا طراحی شده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل Sfg625

گردنبند طلا سنگین پوش برند مانچو مدل Sfg625

این گردنبند زنانه نیز مانند گردنبند‌های قبلی از برند مانچو می‌باشد که یکی از کمپانی‌های خوب و باکیفیت در تولید گردنبند‌هایی با طراحی ظریف است. همچنین این شرکت در گردنبند‌های خود از سنگ های طبیعی نیز استفاده کرده است. از نقاط این گرنبند می توان به برند شناخته شده مانچو، ساخته شده از طلای 18 عیار و استفاده از سنگ های طبیعی در آن اشاره کرد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه زرلوکس طرح اسم مریم کد zar08

گردنبند طلا با اسم مریم برند زرلوکس کد zar08

مشخصات

خیلی از بانوان به دنبال گردنبند طلا با اسم خود هستند این گردنبند با اسم انگلیسی “مریم” ارائه می شود. جنس زنجیر و پلاک از طلا 18 عیار است. طول آن هم 42 سانتی متر و برای بانوان یک اندازه مناسب است.

گردنبند طلا 24 عیار زنانه کد 100173

گردنبند 24 عیار زنانه کد 100173

درخشش تراشه های طلای 24 عیار در داخل محفظه شیشه و آب می تواند هر بیننده ای را جذب خود کند. با قدم هایتان، درخشش گردنبند ملموس می شود و از شما یک دنباله دار مهمانی می کند! گردنبند طرح کره ای ، محصولی جدید و بدیع توسط هنرمندان باتجربه و خلاق ساخته شده است. گردنبند متفاوت و خاصی که افراد خاص می خواهند. مواد زنجیره ای این محصول از فولاد ساخته شده است که باعث حفظ و ماندگاری رنگ می شود. ترکیب شیشه، طلا، آب و هنری غنی بین ایران باستان و مدرن را القا می کند و بر اصالت هنر ایرانی تأکید می کند.

گردنبند طلا 18 عیار شانا مدل N-SG52

خرید گردنبند طلا طرح پروانه 18 عیار شانا مدل N-SG52

مشخصات و نقد کلی

پروانه برای طراحی گردنبند یکی از طرح های بسیار شیک و به روز می باشد. برند باراد زر با استفاده خلاقیت ها توانسته است یک گردنبند شیک با عیار 18 طلا را روانه بازار کند. طول این محصول 20 سانتی متر است و برای اینکه زیر مانتو بیفتد عالی می باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح پرنده کد A2431

خرید گردنبند طلا آرشا گالری طرح پرنده کد A2431

مشخصات و نقد گردنبند

برای خانم های علاقه مند به طبیعت و حیوانات این یکی از بهترین گزینه هاست. این گردنبند طلا به طرح پرنده و عیار 18 می تواند برای هدیه و کادو روز تولد بهترین باشد.

گردنبند مروارید پرورشی باروک و طلا 18 عیار مانچو مدل sfg601n

گردنبند مروارید زنانه پرورشی باروک و طلا 18 عیار مانچو مدل sfg601n

مارک مانچو در کنار قفل گردنبند علاوه بر نشان دادن اصالت کالا، زیبایی این گردنبند زنانه را چندین برابر کرده است. مرواریدهای باروک یکی از جذاب ترین مرواریدهای موجود در بازار هستند و حس خاصی به بانوان می دهند. به طور کلی مرواریدها از نظر شکل به دو دسته تقسیم می شوند. مرواریدهای گرد و مرواریدهایی با شکل نامنظم، مرواریدهای باروک نامیده می شوند در صورتی که شکل آنها گرد و منظم نباشد. مرواریدهای باروک شکل نامنظمی دارند و هیچکدام دقیقاً یکسان نیستند، به همین دلیل مرواریدهای باروک بسیار زیبا و محبوب هستند و البته یکی از نشانه های اصالت مرواریدهای باروک، شکلهای نامنظم آنهاست.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0397

گردنبند طلا سنگین برند ماهک مدل MM0397

این گردنبند 18 عیار لاکچری دارای طراحی بسیار منحصر به فردی است که بعضی از بانوان آن را می‌پسندند. در کل ظاهری خوب و زیبایی دارد. پیشنهاد می‌شود اگر علاقه به طرح‌های خاص دارید حتما این گردنبند را ببینید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد sfgs017

گردنبند طلا مانچو کد sfgs017

مشخصات و نقد کلی

زنجیر این محصول کاملا از نقره 925 عیار طراحی شده و طول تقریبی آن 43 سانتی متر می باشد. پلاک آن که وزن 0.06 گرم دارد از طلا 18 عیار است. به همین علت این گردنبند قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر گردنبند های این لیست دارد. ظریف کاری و کیفیت روی این محصول بسیار عالی انجام شده به طوری که اغلب بانوان از خرید خود راضی بودند.

محصولات ناموجود

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح وان یکاد کد 1287

گردنبند طلا زنانه کانیار گالری طرح وان یکاد کد 1287

مشخصات و نقد کلی

برای خانم های شیک پوش مناسب است. یک گردنبندی که می توانید در هر مراسمی آن را بپوشید. طول زنجیر محصول 40 سانتی متر و از عیار 18 طلا ساخته شده است.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل GA150

گردنبند طلا زنانه نیوانی مدل GA150

گردنبند زنانه مدل GA150 در مرکز خود به مثلثی زیبا ختم می‌شود که همین استفاده از آن را با لباس‌های مجلسی مناسب می‌کند. زنجیر این گردنبند از نوع حلقه ای و به طول 40 سانتی‌متر است که با سنگ‌های صدفی تزیین شده است تا ظاهری شیک و خوش‌ساخت داشته باشد.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل GA165

گردنبند طلا 18 عیار نیوانی مدل GA165

برای بانوان یکی از جذاب‌ترین مد‌ها طلا می‌باشد که می‌توانند آن‌ها را به عنوان‌های گردنبند طلا زنانه، گوشواره طلا و انگشتر طلا انتخاب کنند. اگر به دنبال گردنبندی لاکچری، زیبا، شیک و در عین حال ساده می‌باشید پیشنهاد می‌شود این گردنبند زنانه را انتخاب کنید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه میو گلد مدل NC171

گردنبند طلا سنگین پوش برند میو گلد مدل NC171

این گردنبند زنانه که با زنجیری به شکل حلقه و طرح ظریف و شیک تولید می شود ، حدود 40 سانتی متر طول دارد. برای استفاده روزمره یا مهمانی یا عروسی مناسب خواهد بود و با قفل ساده و محکم باز و بسته می شود. پلاک طلای آویزان به زنجیر 0.6 × 0.6 سانتی متر است و دارای اثر براق و درخشنده ای است. اگر به دنبال هدیه ای ارزشمند برای عزیزان خود هستید، این گردنبند انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

گردنبند طلا علاوه بر زیبایی ظاهری که بر بانوان دارد، باعث می شود آن ها احساس مثبت و آرامشی داشته باشند و در نتیجه باعث اعتماد نفس به آن ها می شود. شاید به همین دلیل است که بانوان عاشق زیورآلات هستند!

نکاتی برای خرید گردنبند طلا زنانه

راهنمای خرید گردنبند طلا برای بانوان

عیار طلا: همانطور که می توانید با عیار طلا می توانید درصد طلا خالص داخل یک گردنبند را بدانید. عیار های متفاوتی در بازار و فروشگاه های اینترنتی موجود بوده و که محبوب ترین گردنبند ها دارای عیار 18 است.

اندازه زنجیر: سایز زنجیر گردنبند طلا نسبت به قد و گردن شما انتخاب می شود. شما می توانید برای نمونه یک نخ دور گردن خود ببندید و ببینید چه اندازه ای گردنبند می خواهید، سپس می توانید مناسب ترین اندازه گردنبند را برای خود برگزینید.

سن گردنبند: درست است که بانوان در امروزه گردنبند های طلا جدید را می پسندند. اما گردنبند های قدیمی تقریبا عتیقه به حساب می آمدند و ارزش بالا تری دارند.

عکس گردنبند طلا زنانه

وزن: توجه به سنگین و سبکی گردنبند یکی از عوامل مهم در خرید گردنبند طلا است. اگر شما می خواهید در طول روز گردنبند را بپوشید بهتر است از گردنبند با وزن سبک یا مناسب استفاده کنید. در خرید های حضوری با پوشیدن آن می توانید وزن آن را احساس کنید ولی در خرید های اینترنتی با خواندن مشخصات گردنبند یا بررسی نظرات خریداران می توانید به وزن دقیق آن پی ببرید.

اهمیت به رنگ: رنگ اغلب زیورآلات طلا زرد است اما ترکیبات طلا را با فلزات سفید رنگ مانند نیکل آلیاژ می کنند و گردنبند طلا با رنگ سفید برای شما طراحی می کنند. امروزه با فناوری های نانو توانستند طلا را در ابعاد نانو با رنگ قرمز تولید کنند!

ست کردن: گردنبند طلا را طوری سفارش دهید تا بتوانید با زیورآلات دیگر مانند دستبند طلا ، گوشواره طلا و انگشتر طلا ست کنید. پیشنهاد می شود ظاهر هر سه را در حد و اندازه هم انتخاب کنید تا جلوه ی آن ها زیبا تر شود.

آیا گردنبند طلا برای کادو مناسب می باشد؟

شما می دانید که بانوان عاشق طلا هستند و یکی از کادو های مناسب برای آن ها زیورآلات از جنس طلا می باشد. همچنین پیشنهاد می شود برای دختران یا خواهران یا همسر یا حتی دوست خود، یک گردنبند طلا زنانه یا دخترانه تهیه کنید.

فقط با ویدیو کوتاه زیر می توانید بفهمید که چقدر زیورآلات طلا به ویژه گردبند طلا می تواند به شما زینت و زیبایی هدیه دهد.

ساعت زنانه، کفش ورزشی زنانه را در سایت ما همراه گردنبند طلا مشاهده کنید تا استایل خود را تا چندین برابر زیبا تر کنید.

دیدگاه ها برای “66 مدل گردنبند طلا زنانه + جدید ترین و شیک ترین گردنبند طلا در 2022

  1. MHHassA میگوید:

    خیلی جذاب بود مدل هایی که معرفی کردید فقط اینکه یک سوال میشه گردنبند طلا با اسم مهسا هم بگذارید ممنون میشم واقعا تشکر از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *