12 مدل انگشتر عقیق زنانه اصل [+جنس نقره و…]

انگشتر عقیق زنانه

انگشتر عقیق زنانه یک انگشتر شیک با خواص های درمانی است که بیشتر آقایان و بانوان به سمت آن می روند. در این مطلب می خواهیم راهنمای خرید انگشتر عقیق را توصیه کرده و سپس چندین مدل شیک و جدید 2022 را معرفی کنیم.

بانوان و دختران خیلی برای انتخاب ها جستجو می کنند تا یک چیزی که مورد نظرشان است بخرید ما لیستی از انگشتر عقیق زنانه را در اختیار شما قرار می دهیم اگر پسندتان بود می توانید آن ها را ببینید و سفارش دهید.

البته انگشتر های عقیق همه پسند نیست و بین تمام بانوان محبوب نمی باشد. بانوان خاصی به دنبال این نوع انگشتر ها هستند. به همین علت انگشتر های عقیق زنانه کمتر انگشتر مردانه پیدا می شوند.

انگشتر عقیق زنانه
انگشتر عقیق زنانه ظریف

انتخاب یک انگشتر برای یک بانو همانند انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه یا ساعت مچی زنانه یا کیف زنانه می باشد اما نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم.

همچنین با خرید انگشتر عقیق، شما نه تنها ظاهرتان بهتر و زیبا تر می شود بلکه سنگ عقیق خیلی خواص درمانی دارد که در پایین این مطلب به آن پرداختیم.

انگشتر عقیق نه تنها برای بانوان می تواند ظاهر خوبی به وجود بیاورد بلکه در زمان دست کردن انگشتر آرامش خاصی و انرژی مثبتی همراهتان خواهد بود.

ویژگی های انگشتر عقیق زنانه چیست؟

بهتر است قبل از خرید یک انگشتر عقیق در مورد مزایا و معنویات بدانید. همچنین می توانید در مورد خواص درمانی و تشخیص انگشتر اصل می تواند در خرید بسیار به شما کمک کند.

مزایای سنگ عقیق

عقیق بسیار برکت زیادی دارد و فواید بسیاری دارد. انگشتر عقیق یا همان سنگ عقیق در رنگ های مختلفی مانند خاکستری و قرمز و زرد و رنگ های دیگر یافت می شوند. در ایران و یمن و هندوستان و چین می توانید انگشتر های زنانه عقیق را پیدا کنید.

روش های تشخیص انگشتر اصل عقیق زنانه چیست؟

  • انگشتر اصل را نمی توانید با آتش بسوزانید.
  • در مقابل نور انگشتر عقیق شکل های جالبی همچون کندوی زنبور یا حباب یا همانند آن از خود نشان می دهد!
  • انگشتر اصل آن می تواند روی شیشه خط بکشد.
  • نمی توانید و با چیز نوک تیزی روی انگشتر عقیق اصل خط بیاندازید.

بررسی این انگشتر از نظر معنوی

در مورد انگشتر عقیق روایاتی از امام صادق (ع) و امام رضا (ع) و پیامبر (ص) داریم که در خلاصه اگر بخواهیم بگوییم دارای برکت زیادی می باشد و فرموده اند که هر کس انگشتر عقیق داشته باشد دعایش مستجاب می شود و باعث می شود انسان از کار های بد دوری کند.

اگر بانویی هستید که عاشق طلا هستید می توانید انگشتر طلا زنانه یا دیگر زیور آلات مانند گوشواره طلا زنانه یا ساعت طلایی زنانه را در سایت بای شیا ببینید.

برای خرید اینترنتی انگشتر عقیق چکار کنیم؟

چندین نکته به شما برای خرید انگشتر عقیق زنانه گفتیم اما این ها اغلب برای خرید حضوری هستند. در خرید اینترنتی شما امکان دیدن انگشتر به صورت فیزیکی را ندارید، بنابراین می توانید از فروشگاه معتبر و نظرات خریداران متوجه بشوید که این انگشتر عقیق اصل است یا خیر. در ادامه می توانید یک لیست از معتبر ترین فروشگاه ایران مشاهده کنید که طبق سلیقه خود بهترین آن را انتخاب نمایید.

جدید ترین مدل های انگشتر عقیق زنانه 2022

ساعت دخترانه مشکی

انگشتر عقیق یمنی اصل زنانه YW4152

این انگشتر با نقره 925 عیار تریین شده است که برای بانوان یکی از مناسب ترین جنس به شمار می رود. انگشتر های عقیق طرفداران خاصی دارد و بانوان و دختر خانم های شیک پوش و اصیل به سمت اینگونه محصولات می روند. جنس سنگ عقیق یمنی کبود است که می توانید قیمت عقیق یمنی اصل را صفحه ی فروشگاه ببینید.

انگشتر نقره زنانه میلادی بازرگانی مدل عقیق سرخ کد AW-059

انگشتر عقیق زنانه نقره میلادی بازرگانی مدل عقیق سرخ کد AW-059

انگشتر نقره همراه با سنگ عقیق سرخ یکی از جذاب ترین ترکیب هاست. رکاب آن تماما از نقره است و استحکام بالا از مزایای این انگشتر به حساب می آید. نسب به دیگر انگشتر های عقیق دارای قیمت مناسبی است.

انگشتر طرح دارامان مدل سنگ ماه تولد عقیق خزه ای

انگشتر عقیق مدل سنگ ماه تولد عقیق خزه ای

خواص سنگ عقیق خزه ای: دیابت/قند خون/قلب/لوز المعده/کلیه/دستگاه گوارش/عفونت های ویروسی/آرامش بخش و اعتماد به نفس را زیاد می کند. نحوه شارژ سنگ ها: برای شارژسنگ ها باید آنها را بشویید و آن را از ناخالصی ها پاک کنید. گاهی اوقات سنگی در اختیار شما قرار میگیرد تا شما بتوانید از آن انرژی بگیرید. شاید این سنگ قبل از شما مورد استفاده شخصی بوده که دچار بیماری و ناراحتی خاصی بوده است.

انگشتر باربد طرح ارمیس مدل عقیق لکه برفی

مدل انگشتر عقیق زنانه طرح ارمیس مدل لکه برفی

مشخصات

  • جنس برنج
  • سنگ دارد
  • جنس سنگ عقیق لکه برفی
  • رنگ سنگ مشکی سفید
  • سایر توضیحات دارای پکیج مناسب برای هدیه
انگشتر باربد طرح ساده مسی مدل عقیق لکه برفی

خرید انگشتر عقیق باربد طرح ساده مسی مدل لکه برفی

مشخصات

  • جنس مس
  • سنگ دارد
  • جنس سنگ عقیق لکه برفی
  • رنگ سنگ سیاه و سفید
  • سایر توضیحات دارای پکیج مناسب برای هدیه
انگشتر باربد طرح ویکتوریا سنگ ماه تولد عقیق لکه برفی

انگشتر باربد طرح ویکتوریا سنگ ماه تولد عقیق لکه برفی

ماه هایی که برای سنگ عقیق می باشند عبارتند از:فروردین – خرداد – تیر – آبان – بهمن – اسفند.لازم به ذکر است که مطالب بالا صرفا اهمیت و تاثیر بیشتر سنگ ها برای ماه های تولد می باشد.

انگشتر سنگ ماه تولد عقیق مدل s65

انگشتر عقیق زنانه سنگ ماه تولد عقیق مدل s65

شاید این سنگ قبل از شما مورد استفاده شخصی بوده که دچار بیماری و ناراحتی خاصی بودهاست. این سنگ از نظر شخصی به شما آسیبی نمیرساند ولی امکان دارد که افکار پریشان و انرژی منفی شخص قبلی را همراه داشته باشدو آن انرژی منفی شما را آزار دهد بنابر این باید  سنگ ها مجددا شارژ شود. آب،آتش،خاک ، نمک دریا از عوامل پاک کننده سنگ هستند.

انگشتر نقره زنانه بازرگانی میلادی مدل عقیق کد Aw_317

انگشتر نقره و عقیق زنانه بازرگانی میلادی کد Aw_317

مشخصات

  • قابل استفاده برای بانوان , دختران
  • جنس سنگ و نقره , نقره
  • ویژگی‌های ظاهری سنگ
انگشتر زنانه سلین کالا مدل عقیق کد ce-As42

انگشتر زنانه سلین کالا مدل عقیق کد ce-As42

مشخصات

  • قابل استفاده برای بانوان
  • جنس استیل
انگشتر زنانه سلین کالا مدل عقیق ce-68

انگشتر عقیق زنانه سلین کالا مدل ce-68

انگشتر باربد طرح ویکتوریا سنگ ماه تولد عقیق

انگشتر عقیق زنانه باربد طرح ویکتوریا سنگ ماه تولد عقیق

مشخصات

  • جنس برنج
  • سنگ دارد
  • جنس سنگ عقیق
  • رنگ سنگ مشکی زرشکی
  • سایر توضیحات دارای پکیج مناسب برای هدیه
انگشتر باربد طرح دارامان مدل سنگ ماه تولد عقیق لکه برفی

انگشتر باربد طرح دارامان مدل سنگ ماه تولد عقیق لکه برفی

خواص درمانی سنگ طبیعی معدنی عقیق لکه برفی:هضم خوب غذا/مسمومیت ها/رماتیسم/جراحات/احساس سلامتی/دفع غصه و غم/موثر بر سردرد و گرفتگی عضلانی روش شارژ : آب و خورشید خواص تمامی عقیق ها در کل مانند یکدیگر هستند و تفاوت زیاد آنها در عقیق سرخ و عقیق یمانی می باشد.

اگر می خواهید دستتان به جز انگشتر عقیق زنانه از دستبند زنانه و دخترانه یا بهترین ساعت زنانه استفاده کنید می توانید این مطالب را نیز در سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *