لیست قیمت 29 مدل دستبند طلا زنانه + جدیدترین مدل دستبند طلا 2022

دستبند طلا زنانه

دستبند طلا برای بانوان یکی از شیک ترین و بهترین زیورآلات طلا است. شما می توانید با پوشیدن یک دستبند شیک ظاهر خود را تا چندین برابر زیبا تر کنید. در این مطلب می خواهیم لیست قیمت دستبند طلا + جدید ترین مدل های دستبند از جنس طلا را به شما معرفی کنیم.

همه بانوان می دانند ما جدید ترین دستبند های طلا 2022 را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید مدرن ترین و لاکچری ترین دستبند را برای خود انتخاب دهید. زیورآلات طلا علاوه بر اینکه ارزش مادی به حساب می آید می تواند برای هر زن احساس آرامش و مثبت همراه داشته باشد.

جدید ترین مدل دستبند طلای زنانه + لیست قیمت

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد Ri3-H1176

دستبند طلا دیجی کالا زنانه ریسه گالری کد Ri3-H1176

دستبند طلا با عیار 18 طلا و طراحی شیک و ظریف دارد. این کالا می تواند برای کاذو و ولنتاین مناسب باشد. یک نماد قلب در آن نیز وجود دارد که در مچ بانوان بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. دارای پلاک و قفل است.

دستبند طلا 18 عیار گوی گالری مدل G1

دستبند طلا جدید گوی گالری مدل G1

یکی از دستبند هایی است که علاوه بر اینکه برای بانوان مناسب می تواند گزینه خوبی برای دختر خانم های عزیز باشد. دارای طراحی ظریف و شیک بوده و از عیار 18 طلا تولید شده است. دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به عیار 24 است. اگر یک دستبند کلاسیک با ظاهر بسیار شیک می خواهید این کالا می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه زرمان مدل ZMB0942

مدل دستبند طلا 18 عیار زرمان مدل ZMB0942

مشخصات و بررسی

این دستبند از جنس طلا با عیار 18 و طول تقریبی 18 سانتی متر برای بانوان علاقه مند به زیورآلات طلا عالی است. طبق نظرات خانم هایی که این محصول را خریداری کردند این محصول نسبت به وزن و قیمت خیلی ظاهر زیبا و نمای خوبی دارد. جلوه براق و برند معتبر مایا مهک از نقاط قوت این محصول است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه کرابو مدل Kr1036

قیمت دستبند طلا 18 عیار کرابو مدل Kr1036

مشخصات

اگر یک دستبند ترکیبی از طلا و بند چرم می خواهید این محصول می تواند برای شما بهترین گزینه انتخاب باشد. بسته شدن هم به صورت مگنتی است و دیگر نباید برای بستن زنجیر به زحمت بیفتید. عیار استفاده شده در پلاک طلا 18 است. طول تقریبی دستبند هم 41 سانتی متر است و طبق دیدگاه بانوان خریدار برای کادو و هدیه عالی است. در ضمن قیمت مناسب آن باعث شده است فروش بسیار زیادی به سمت این دستبند برود.

دستبند طلا 18عیار مانچو مدل bfg052

مدل دستبند طلا 18عیار مانچو مدل bfg052

نقاط قوت

  • برند مانچو (Mancho)
  • طلا 18 عیار
  • ساخته شده از سنگ های طبیعی
  • فری سایز
دستبند طلا 18 عیار کد B103 طنابی

دستبند طلا زنانه 18 عیار کد B103 طنابی

نقد و بررسی

طراحی زیبا و عالی باعث شده است بانوان زیادی به این دستبند طلا علاقه مند شوند. البته نداشتن فاکتور هم برای این محصول از نقاط ضعف آن به شمار می رود که خریداران از آن نقد کرده اند. در ضمن طول تقریبی آن 19.5 سانتی متر است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل DG2

دستبند طلای زنانه کانیار گالری مدل DG2

نقد و بررسی کلی

طراحی متفاوت این دستبند طلا با عیار 18 باعث شده است که برای همه ی سلیقه ها مناسب نباشد. طول تقریبی دستبند 18 سانتی متر و طراحی بسیار ظریف و شیکی به خود اختصاص داده است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد DG1

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد DG1

مشخصات دستبند

طراحی نازک و زیبای آن باعث شده است بانوان زیادی این دستبند را برای خود سفارش دهند. این محصول دارای قفل و برای خانم ها یکی از خاص ترین دستبند ها می باشد. در ضمن طول تقربی دستبند 18 سانتی متر می باشد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد H1170

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد H1170

دستبند طلا که طرح سنگ بوده و ظریف و منحصر به فرد طراحی شده است. دستبند دارای سنگ حدید متریال و فلز طلا 18 عیار است. این کالا می تواند برای بانوانی که استایل زیبا و خوش تیپ هستند مناسب باشد. برای نگهداری آن نیز باید از تماس با مواد شوینده خودداری شود.

دستبند طلا 18 عیار گالری آمانژ مدل D133

دستبند طلا 18 عیار گالری آمانژ مدل D133

مشخصات دستبند

جنس این دستبند بیشتر از سنگ هست و فقط پلاک آن از جنس طلا است و بهتر است این را توجه داشته باشید. به همین علت است که قیمت آن خیلی مناسب در نظر گرفته شده است. پلاک هم به شکل گل رز طراحی شده و ظاهر زیبایی به دستبند داده است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه جدید کد 56547

مشخصات دستبند

این دستبند طراحی ظریف اما به نقل از یکی از خریداران قیمت آن کمی گران می باشد. با توجه با سایز و اندازه ای که دارد برای دختر خانم ها و بانوان جوان، مناسب و پیشنهاد می شود. در ضمن طول تقرییبی دستبند 19 سانتی متر می باشد و همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید داری یک آویز می باشد.

دستبند طلا 18عیار زنانه مانچو مدل bfg111

دستبند طلا 18عیار زنانه مانچو مدل bfg111

بکی از برند های پرطرفدار در تولید های زیورآلات زنانه مانچو است که این دستبند از محصول های آن است. این دستبند 18 عیار طلا از سنگ های طبیعی حدید تولید شده است. یکی از کاربران در مورد این کالا نوشته است که ظریف و طراحی زیبایی و دوست داشتنی دارد اما از عکسش کوچک تر است که هنگام خرید بهتر است به آن دقت کنید. قابل ذکر است که جنس گوی وسط دستبند از طلا است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211

خرید دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211

مشخصات

این دستبند با عیار 18 طلا و برند معتبر مانچو به فروش می رسد که الان هم تخفیف خورده است و پیشنهاد می کنم آن را بگیرید.

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد BFG162

دستبند 18 عیار طلا مانچو کد BFG162

برند مانچو چندین سال است که در زمینه ی زیورآلات طلا در بین بانوان محبوب شده است به طوری که محصولات خودش را به راحتی به فروش می رساند. این دستبند طلا از برند پرطرفدار مانچو با عیار 18 طلا می تواند برای شما یکی از گزینه های مناسب باشد. این دستبند خیلی شیک و ظریف طراحی شده و پیشنهاد می کنم حتما عکس های دیگر این مدل دستبند طلا را در فروشگاه مشاهده فرمایید.

دستبند طلا جدید 18 عیار مانچو کد bfg167

این دستبند با طراحی زنجیر بسیار ظریف در مچ بانوان زیبایی خاصی دارد که قیمت آن نسبت به نمونه های موجود در بازار ارزان و مناسب است. از عیار 18 در تولید آن استفاده شده و دارای پلاک است. دارای سنگ حدید و فیروزه است که توانسته ظاهر و جلوه ی بسیار خوبی و زیبایی به این دستبند دهد. قیمت بسیار مناسبی دارد که باعث جذب اغلب بانوان شده است. به علت اینکه بسته بندی مناسبی دارد، برای هدیه به دوست و آشنایان بسیار پیشنهاد می شود.

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد Ri3-1172

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد Ri3-1172

دستبند طرح چشم طلای با برند ریسه گالری در عین سادگی ظاهر بسیار شیک و ظریفی دارد. این دستبند طلا با طرح چشم، برای خانم‌های جوان طراحی شده است چون طراحی مدرن آن، این اجازه را می‌دهد که با هر استایلی آن را ست کنیم. برای مثال می توانید با گوشواره طلا ست کنید. همانطور که همه می‌دانیم، طلا همیشه جذابیت خاصی برای بانوان داشته و خوشحال کننده ترین لحظه برای یک خانم، زمانی است که طلا هدیه بگیرد.

دستبند طلا 18 عیار گالری آمانژ مدل D131

دستبند طلا 18 عیار گالری آمانژ مدل D131

مشخصات دستبند

این دستبند با ترکیبی از سنگ و پلاک طلا 18 عیار می تواند برای خیلی از بانوانی که می خواهند تیپ اسپرت بزنند مناسب باشد. طرح پلاک درخت زندگی است و با نگاه کردن آن می توانید انرژی مثبتی دریافت کنید.

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0957

قیمت دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0957

مشخصات دستبند

جنس این دستبند از طلا 18 عیار است و طراحی ظریف باعث می شود در مچ بانوان جلوه ی زیبایی داشته باشد. طول تقریبی دستبند 16 سانتی متر است و طرح ترکیبی دو قلب می تواند برای هدیه و احساس عشق مناسب باشد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد P1269

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد P1269

دستبند طلا زنانه گوی صدف بنزینی از دستبند هایی می باشد که ریسه گالری در آن از آویزی به شکل قلب و از جنس طلا استفاده کرده است. بند این دستبند از جنس نخ کنفی مقاوم بوده، گره های ریز و ظریفی که در این دستبند خورده باعث شده تا مهره های حدید طلایی به زیبایی در اطراف گوی صدفِ بنزینی رنگ قرار بگیرند.

دستبند طلا 18 عیار آریاگلد مدل R217

دستبند طلا 18 عیار آریاگلد مدل R217

مشخصات دستبند

قیمت مناسب این دستبند به خاطر این است که فقط پلاک آن از جنس طلا 18 عیار است. طول تقریبی دستبند 17 سانتی متر و با قفل گره ای می توانید آن را ببندید.

دستبند طلا 18 عیار زربان لیزر کد DT161

دستبند طلا 18 عیار زربان لیزر کد DT161

دستبند طلا مدل dt161 از برند زربان لیزر با پلاک کیتی مخصوص دختر خانم ها طراحی شده است. در طراحی این دستبند از سنگ طبیعی رزکوارت با رنگ صورتی ملایم اش در کنار پلاک محبوب کیتی استفاده شده تا آن را به انتخابی مناسب برای دختر خانم های جوان تبدیل کند.

دستبند طلا 18 عیار کابوک مدل 175009 طرح بی‌نهایت

دستبند اسپرت طلا زنانه مدل 175009 طرح بی‌نهایت

گالری کابوک توانسته است کیفیت عالی و مناسب در این دستبند طلا با ظاهری پیاده کند. یکی از ویژگی که باعث شده است این کالا محبوب بانوان شود، حفظ کیفیت و چرک نشدن در طول زمان است. بند اصلی دستبند از چرم طبیعی گاوی تولید شده است.

دستبند طلا 18عیار مانچو مدل bfg128

دستبند طلا 18عیار مانچو مدل bfg128

شاید طراحی این دستبند را اصلا ندیده اید یا کمتر در بازار یا فروشگاه ها دیده اید. طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد که از طلای 18 عیار ساخته شده است. ظاهر آن بسیار زیبا است به طوری که می تواند بانوان را در نگاه اول جذب خود کند.

دستبند طلا 18 عیار فیوره گالری مدل F109

دستبند طلا 18 عیار فیوره گالری مدل F109

مشخصات دستبند

طرح پلاک از انار و دارای وزن های متفاوت است. طول تقریبی 16 سانتی متر و یک دستبند اسپرت و طلا برای روزمره است.

دستبند طلا 18عیار زنانه کد 2-B141

دستبند طلا 18عیار کد 2-B141

مشخصات

این دستبند خیلی شیک و ساده طراحی شده و با طول 16 سانتی متر می تواند برای مچ بانوان بهترین سفارش باشد. نحوه بسته شدن به صورت مکانیکی است. البته وزن بالای آن باعث شده است که قیمت آن بسیار گرانتر از بقیه باشد.

محصولات ناموجود

دستبند طلا 18 عیار ریسه گالری مدل S1109-Gold

دستبند طلا 18 عیار مدل S1109-Gold

دستبند برای خانم هایی که علاقه به دستبند با جمله و اسم دوست دارند بسیار مناسب است. در این دستبند جمله ی “تو مرا جان جهانی” طراحی شده است که برای عاشقان بسیار جذاب است. طراحی ظریف و شیک باعث شده است اغلب خریداران نظرشان بابت این دستبند طلا مثبت باشد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل Ri3-A1100-Gold

مدل دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل Ri3-A1100-Gold

مشخصات دستبند

یک دستبند ترکیبی از سنگ و پلاک طلا باعث شده است که علاوه بر بانوان، دختر خانم ها این محصول را بپسندند. طول تقریبی آن 22 سانتی متر است و متن “تو مرا جان و جهانی” روی پلاک طراحی شده که بسیار جذاب به نظر می رسد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد F12

دستبند طلا زنانه جدید کانیار گالری کد F12

مشخصات دستبند

دارای بسته بندی برای کادو است که برای هدیه به بانوان بهترین گزینه است. طول تقریبی دستبند 18 سانتی متر است و طراحی بسیار نازک و ظریفی دارد که شاید برای برخی از بانوان زیاد جالب نباشد. در ضمن عیار 18 طلا در این دستبند طلا استفاده شده است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0977

دستبند طلا جدید مایا ماهک مدل MB0977

این دستبند شیک و جدید از جنس طلا بسیار ظریف و شیک طراحی شده است. ارزش عیار طلا آن 18 بوده و برند با اعتبار مایا ماهک به فروش می رساند. طول تقریبی دستبند 19 سانتی متر است. نقاط قوت این دستبند باعث شده است که فروش این دستبند طلا بسیار بالا باشد به طوری که 30 نفر از خریداران آن را پیشنهاد داده اند. طبق نظرات خریداران در مچ بانوان بسیار زیبا به نظر می رسد و نسبت به قیمت و وزن دستبند بسیار راضی بوده و نقل کردند.

دستبند طلا شیک می تواند روی ظاهر شما بسیار تاثیر داشته باشد. پس ما یک سری از نکات که باید قبل از خرید دستبند زنانه رعایت کنید به شما پیشنهاد می دهیم. سپس مدل های جذاب و پرفروش دستبند را معرفی می کنیم.

دستبند طلا زنانه

برای خرید دستبند طلا زنانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بررسی عیار

یکی از مورد هایی که باید در مشخصات هر دستبند طلا بررسی کنید، عیار آن دستبند است. می دانید که عیار آن هرچه بالا تر باشد درصد طلا در تولید آن بیشتر است. قطعا قیمت آن نیز گران می شود و ارزش بیشتری دارد. اغلب زیورآلات طلا 18، 21، 24 عیار هستند.

پلاک

برخی از دستبند های طلا زنانه مانند گردنبند طلا دارای پلاک طلا هستند که آن نیز به صورت جداگانه می تواند عیار مختلفی داشته باشد. پلاک در دستبند می تواند زیبایی خاصی به آن دهد.

آویز

دستبند مانند ساعت زنانه می تواند، آویز داشته باشد که باعث شیک تر شدن آن می شود. همچنین جلوه ی خاصی به آن می دهد البته می توانید در چند بند بعد دستبند هایی همراه آویز ببینید.

قفل

برای راحت بسته شدن بهتر است دستبند طلا ای که تهیه می کنید دارای قفل باشد. که داشتن آن یکی از مزایای هر دستبند حساب می شود.

تغییر سایز

بعضی از دستبند ها فیکس هستند یعنی به صورت ثابت بوده و قابلیت تغییر سایز و اندازه ندارند. البته در مخالف آن برخی دیگر دارای قابلیت تغییر سایز هستند که یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید.

برخی از دستبند های طلا به صورت زنجیر و با پلاک از جنس طلا هستند که معمولا مورد توجه بیشتر بانوان است. پلاک و دستبند می توانند هر دو از جنس طلا با عیار های متفاوت باشند.

قیمت دستبند طلا چند است؟

در کل دستبند های طلا نسبت به دستبند های نقره کمی گران قیمت تر هستند و زیبایی خاص خود را دارند. نرخ و ارزش دستبند های طلا نسبت به عیار، وزن، داشتن سنگ و پلاک تعیین می شود. حدودا از 200 هزار تومان تا چند میلیون است.

دیدگاه ها برای “لیست قیمت 29 مدل دستبند طلا زنانه + جدیدترین مدل دستبند طلا 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *