بهترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی ژاپنی کدامند؟

بهترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی ژاپنی کدامند؟

برندهای ساعت ژاپنی به دلیل استحکام و قابل اطمینان بودن شهرت جهانی دارند. بهترین و محبوب ترین برندهای ساعت ژاپنی سیکو، کاسیو، سیتیزن و اورینت هستند؛ به این برندها «چهار بزرگ» نیز می گویند. این برندها پیشرو در زمینه نوآوری و فناوری هستند.

ژاپن سابقه طولانی در تولید ساعت دارد. اگر ساعت ‌سازی سوئیس نام خود را بر اساس میراث، دانش اجدادی و زیبایی ‌شناسی خیره‌ کننده بنا نهاده است، برندهای ساعت ژاپنی به جای طراحی لوکس، از فناوری در خدمت زندگی و عملکرد منحصر به فرد بهره می برند. برای کسانی که به دنبال ساعت ‌های با کیفیت و با قیمت مناسب هستند، برندهای ساعت ژاپنی بهترین گزینه است. برندهای ساعت ژاپنی با جدیت و تعهد به خدمت، پیشتاز در بازارهای جهانی هستند، در حالی که صنعت ساعت سازی سوئیس بدون ایجاد هیچ تغییری در محصولات، به افزایش قیمت ‌ها به راه خودش ادامه می دهد.

برندهای ساعت ژاپنی

برند سیکو، ساعت ژاپنی پرآوازه

برند ژاپنی ساعت سیکو، در سال 1881 به عنوان یک جواهر فروشی در منطقه گینزا توکیو شروع به کار کرد. نام سیکوشا که به زبان ژاپنی به معنای خانه نفیس است، در سال 1924 به سیکو کوتاه شد. این برند در کارنامه درخشان خودش، ساخت اولین ساعت مچی، اولین ساعت غواصی ژاپنی و اولین ساعت کوارتزی و اولین کرنوگراف ژاپنی را دارد. ساعت‌ های برند سیکو از دقیق‌ ترین ساعت ‌های مکانیکی در جهان هستند.

برای اطلاع از قیمت و خرید ساعت سیکو اینجا کلیک کنید.

برند سیکو هنوز یک بازیگر اصلی در ساخت ساعت ‌های لوکس جهانی است. سیکو قدیمی ترین برند ساعت سازی ژاپنی است که از اولین موفقیت های خودش تا حال از حرکت متوقف نشده است. امروزه گروه سیکو از چهار برند  Credor،Grand Seiko،Pulsar وLorusتشکیل شده است. برندGrand Seikoتمام دانش خودش را به تولید ساعت های رده بالا برای رقابت با برندهای سوئیسی به کار می گیرد.

کاتالوگ برند سیکو شامل پنج سری محصولات است. شناخته شده ترین آنهاProspex است که برای غواصان حرفه‌ای طراحی شده است. مجموعه محبوب دومThe Near، به دنبال آنSeiko 5 Sportsاست که انتخاب گسترده ای از ساعت های مقرون به صرفه را ارائه می دهد. در سری چهارمAstron قرار دارد، در این سری ترکیب طرح های نوآورانه و جدیدترین فناوری ها به کار رفته است. سرانجام سری یکپارچه سازی با سیستم عاملKing Seiko است. به معنای واقعی کلمه ساعت های سیکو برای همه سلیقه ها و تمام بودجه ها ساخته می شوند. تمام ساعت ‌های این برند، چه ساعت های کوارتز چه مکانیکی، در داخل کشور ژاپن ساخته می ‌شوند.

برند کاسیو اولین ساعت مچی دیجیتالی جهان

برند کاسیو،ساعت ژاپنی خاطره انگیز

کاسیو به عنوان یک برند ساعت ژاپنی با کیفیت، شهرت جهانی دارد. این شرکت با دانش فنی، ساعت های مچی متعددی با سلیقه و نیازهای کاربران به بازار عرضه می کند. برند کاسیو در سال 1946 در میتاکا در ژاپن تاسیس شد. این برند اولین ساعت مچی دیجیتالی جهان را در کارنامه‌اش دارد.قیمت ساعت های کاسیو جزو مقرون به صرفه ترین ساعت های اورجینال در ایران است. در حال حاضر این برند مجموعه‌ای از ساعت های مچی حرفه‌ای تا کلاسیک را می سازد.

 این برند در دهه 1980، با مدل های ساعت های کاسیوG-ShockوBaby-Gمقاوم در برابر ضربه و شوک جاودانه شد. امروزهG-Shockیکی از محبوب ترین برندهای ساعت های ورزشی در جهان به خصوص سریProtrek هستند. علاوه بر این، کاسیو یکی از اولین تولید کنندگان ساعت های کنترل رادیویی،GPSو سنسورهای حرکتی است. اگر یکساعت ژاپنیمقرون به صرفه می‌ خواهید که بسیار بیشتر از هر برند دیگری دوام بیاورد، ساعتG-Shock بهترین گزینه برای شماست. از سایر مزایای برند کاسیو می توان به طیف گسترده ای از مدل های ساعت برای هر سلیقه و بودجه، فناوری پیشرفته، قابلیت اطمینان و طول عمر آنها اشاره کرد.

پنج خط اصلی محصولات این برندG-Shock (ساعت مردانه ضد ضربه)، همتای زنانه آنBaby-G(رنگ‌های روشن و طراحی منحصر به فرد)،Edifice (تلفیقی از کلاسیک و اسپرت همراه با فناوری‌های جدید)،  ProTrekوCasio Sheenمی باشد. هر ساله این برند مدل های جدیدی را روانه بازار می کند که به دلیل اصالت متمایز می شوند.

اورینت استار مجموعه‌ای از برنداورینت

 برند اورینت

برند اورینت، شرکت ساعت سازی ژاپنی است که در سال 1950 تاسیس شده است. ساعت‌ های اورینت به طراحی زیبا که بر جزئیات و پرداخت‌های باکیفیت تمرکز دارند، معروف هستند. این برند اغلب از مواد درجه یک استفاده می‌ کند.

این برند از نظر طراحی، ضمن حفظ ظرافت خاص در قالب ساعت های خودش از سبک های کلاسیک دور شده است و به ساخت ساعت های مد مرسوم و مد روز پرداخته است. با این وجود کاتالوگ محصولات این برند بسیار متنوع است و برای هر سلیقه و تخصصی انتخاب های زیادی دارد. از مزایای برند اورینت می توان به ارزش استثنایی آن برای پول هزینه شده، کیفیت ساخت، طراحی شیک و انتخاب مدل های همه کاره برای مردان و زنان اشاره کرد.

برندآینده

برند سیتیزن

برند سیتیزن در سال 1976 اولین ساعت کوارتز آنالوگ با انرژی نور خورشید را ساخت، امروزه این مجموعه با نامEco-Drive شناخته می ‌شود. این برند با ساخت این مدل نشان داد که بر آینده متمرکز است. در حال حاضر برند ژاپنی سیتیزن فناوری ماهواره را به ساعت شما آورده است. زمانی که از هواپیما فرود می‌آیید، لازم نیست گوشی هوشمند خودتان را چک کنید و با ساعت مچی‌تان دست و پنجه نرم کنید تا زمان را تنظیم کنید. فقط با یک دکمه، ساعت سیتیزن همه کارها را برای شما انجام می‌دهد.

سیتیزن برند نسبتاً جدیدی است، اما به سرعت در دنیای ساعت، نامی برای خودش دست و پا کرده است. این برند اولین سازنده بند ساعت های کریستال کوارتز و تیتانیوم است. برند سیتیزن طیف وسیعی از محصولات را از ساعت ‌های ورزشی ساده گرفته تا ساعت ‌های گران‌ قیمت سازگار با محیط زیست ارائه می‌ دهد. ساعت ‌های این برند به دقت، اطمینان و پرداخت دقیق معروف هستند. این برند استفاده از مواد باکیفیت مانند تیتانیوم، یاقوت کبود و پرداخت های معتبر مانند پولیش زارا تسو تمرکز دارد.

ساعت ‌های مجموعه سیتیزن اغلب به ویژگی ‌های پیشرفته ‌ای مانند نشانگرهای ذخیره انرژی، کرنوگراف و عملکردهای پیچیده تقویم مجهز هستند. همچنین این برند از فناوریCitizen’s Eco-Driveبا استفاده از نور طبیعی یا مصنوعی شارژ می شود، در نتیجه نیازی به تعویض منظم باتری ندارد.

جمع بندی

از گزینه های متناسب با هر بودجه گرفته تا ساعت های بسیار ظریفه، چشم انداز و هدف برندهایساعت ژاپنی،برای رضایت تقریباً هر نوع خریدار ساعت است. چیزی که در مورد برندهای ساعت ژاپنی همیشه صدق می کند، تنوع در طراحی و قیمت بدون انکار کیفیت است.

دسته بندی: خبری برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *