خرید اینترنتی 25 مدل کوله پشتی دانشجویی + آپدیت 2022

خرید اینترنتی کوله پشتی دانشجویی

خرید اینترنتی کوله پشتی دانشجویی به نظر می رسد کار بسیار سخت و امکان ناپذیر باشد. اما ما نکات خرید را به شما می گوییم تا شما بهترین کوله پشتی را برای خود انتخاب کنید. سپس چندین مدل شیک و جدید 2022 را به شما معرفی می کنیم.

اول از همه بگویم که کوله پشتی دانشجویی می تواند کتاب، لپتاپ، لباس و… را در خود قرار دهد. پس فقط برای دانشگاه نیست بلکه می توان برای مسافرت، حمل وسایل در کلاس ها و گردش نیز استفاده کرد.

راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی دانشجویی

ابعاد

کوله پشتی ها با اندازه های متنوعی تولید می شوند و می توانید ابعاد مناسب برای خود را تهیه کنید. اما پیشنهاد ما این است که اندازه متوسط آن را تهیه کنید تا بتوانید لپتاپ و جزوه ی خود را در آن قرار دهید. اندازه بزرگ باعث می شود که حمل آن سخت و طاقت فرسا شود.

دسته

پیشنهاد می شود کوله پشتی دانشجویی انتخاب کنید که یک دسته در بالای آن داشته باشد تا اگر نخواهید کول کنید بتوانید آن را دست بگیرید. برای مثال اگر می خواهید استایل رسمی بپوشید می توانید لپتاپ و جزوه های خود را داخل کوله قرار داده و سپس با دسته بغل آن را حمل کنید.

قابلیت شست و شو

معمولا کوله پشتی های دانشجویی به علت اینکه زیاد از آن ها استفاده می شود، زود به زود کثیف می شوند. بنابراین بهتر است کوله پشتی شما قابلیت شستشو داشته باشد تا حداقل ماهی یک بار آن را بشویید.

محل نگهداری لپتاپ

اگر برای دانشگاه یا ادارات می خواهید حتما یک محل برای نگهداری لپتاپ خود در کوله پشتی نیاز دارید. این محل باعث می شود در صورت افتادن کوله پشتی کمترین ضربه را به لپتاپ وارد کند و لپتاپ در کوله شما ثابت می ماند.

کوله پشتی دانشجویی

وزن

اگر از آن دسته از دانشجویانی هستید که دائم در حال حرکت هستید و در روز به موقعیت های مختلف می روید، پس کوله پشتی دانشجویی با وزن سبک بهترین انتخاب برای شما به شمار می رود.

جیب دو طرف

برای دستمال کاغذی و وسایل کوچک مانند هندزفری می توان مورد استفاده قرار گیرد. یا حتی می توانید برای سفر ماگ خود را در آن قرار دهید تا زمانی که آن را لازم دارید، بتوانید راحت از آن استفاده کنید.

تهویه

بعضی از کوله پشتی ها دارای توری هایی هستند که باعث می شود هوا رد و بدل شود. بنابراین وقتی شما آن را کول کردید عرق نکنید. مثلا اگر برای کوهنوردی کوله پشتی می خواهید بهتر است از کوله پشتی های تهویه دار استفاده کنید.

امکانات دیگر

تعداد کمی از کوله پشتی ها دارای سیم های هندزفری و USB هستند که می توانید با قرار دادن موبایل خود در کیف آهنگ گوش کنید. همچنین کابل USB با قرار دادن پاور بانک در کیف می توانید موبایل خود را شارژ کنید.

خرید اینترنتی بهترین کوله پشتی دانشجویی در سال 2022

کوله پشتی کد D290

کوله پشتی کد D290

کوله پشتی دارای 4 عدد جیب خارجی و 1 عدد جیب داخلی است. این محصول از جنس برزنت بوده و قابلیت شستشو را به شما می دهد. وزن سبک دارد و برای دانشجویی که می خواهد دائما در طول روز حرکت داشته باشد مناسب است. داشتن قیمت مناسب یکی دیگر از مزایای این کوله پشتی به شمار می رود.

کوله پشتی گوگانا مدل gog4010

خرید کوله پشتی با کیفیت مدل gog4010

کوله پشتی گوگنا مدل gog4010 با جنس بدنه از برزنت و ابعاد استاندارد برای دانشوجویان بسیار مناسب است. همچنین دارای یک دسته و قابلیت شست و شو است. پس شما می توانید هر هفته یا پس از کثیف شدن، آن را با خیال راحت بشویید و مانند روز اول تمیز و نو کنید.

کوله پشتی لکسین مدل LX505

کوله پشتی دانشجویی لکسین مدل LX505

جنس بدنه از برزنت بوده و وزن کوله 550 گرم است که برای حمل وسایل در دانشگاه ها و فعالیت های روزانه بسیار مناسب است. در برابر ضربه مقاوم بوده و دارای 2 دسته است. همچنین دارای 2 بند جهت استفاده به عنوان کوله پشتی است.

کوله پشتی مدل 3084

کوله پشتی شیک و ارزان مدل 3084

این کوله پشتی دانشجویی را برای افرادی که دائم در حال جابه جایی هستند مناسب است، زیرا دارای مقامت در برابر ضربه است. بنابراین از لپتاپ شما محافظت کامل را دارد. نقاط قوتی همچون فضای زیاد برای وسایل شما داراست. دارای محلی در کنار کوله پشتی برای بطری آب است که جذابیت استفاده از آن را بیشتر می کند.

کوله پشتی مدل SH1037

کوله پشتی ارزان قیمت مدل SH1037

کوله پشتی با فضای زیاد برای حمل وسایل شما در طول روز، بسیار جذاب به نظر می رسد. همچنین حساسیت زیادی در دوخت این محصول استفاده شده است. بنابراین از نظر کیفیت نگران نباشید. همچنین طراحی زیبایی نیز دارد که می توانید در موقعیت های مختلف مانند دانشگاه ها استفاده کنید.

کوله پشتی لپ تاپ کاترپیلار کد CP19 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ کد CP19 15.6 اینچی

مشخصات فنی

  • مناسب برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی
  • 1 محفظه لپ تاپ با لایه‌های هوایی (Aircell)
  • 2 جیب مشی در طرفین
  • 4 جیب در قسمت جلو با دسترسی آسان
  • قسمت پشتی دراای لایه های پددار و مشی برای جلوگیری از تعریق
  • بندهای پددار به شکل S
  • محل عبود کابل هدفون و پاوربانک (USB)
کوله پشتی فوروارد مدل FCLT324

کوله پشتی با کیفیت و لوکس فوروارد مدل FCLT324

این کوله شیک برای دانشجویان دارای رنگ بندی های متنوع است که می توانید با توجه به علاقه و استایل خود آن را انتخاب کنید. دارای محفظه هایی برای عبور هوا است. همچنین یک محفظه نیز جلوی آن است که می توانید وسایل بزرگ خود مانند کتاب، جزوه و … را همراه خود ببرید. بیش از 180 خریدار آن را برای خرید پیشنهاد داده اند.

کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 960 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ دانشجویی کد 960 15.6 اینچی

یکی از مشکلات دانشجویان محافظت از لپتاپ است که بعضی از کوله ها با وجود اینکه مقاومت در برابر ضربه دارند اما نمی توانند به خوبی از لپتاپ شما محافظت کنند. یکی از نقاط قوت این کوله پشتی داشتن کاور خاص برای لپتاپ است که بسیار مقاومت است و امنیت دستگاه شما را تضمین می کند. از پارچه ی ضد آب و قابل شستشو در طراحی آن استفاده شده و دارای رنگ های متنوع همچون سرمه ای، بنفش تیره، زیتونی، قهوه ای و یاسی است.

کوله پشتی گوگانا مدل gog4007

کوله پشتی مدل gog4007

این کوله پشتی دارای پد تهویه هوا بوده که اگر در طول روز آن را کول کنید از عرق کردن جلوگیری می کند. همچنین برای حمل راحت بطری آب یا ماگ می توانید آن را در محل کنار کوله قرار دهید. بند ها قابلیت تغییر سایز و اندازه دارند. این کوله علاوه بر اینکه طراحی شیک و ساده ای دارد، دارای قیمت مناسب است.

کوله پشتی مک کد M-0104

کوله پشتی برای دانشجویان مک کد M-0104

کوله پشتی معمولا افراد برای حمل لپتاپ، کتاب و… در طول روز استفاده می کنند. این محصول در برابر آب مقاوم است که باعث می شود شما بتوانید با خیال راحت آن را شست و شو دهید. همچنین در برابر پوسیدگی و پارگی نیز مقاومتی از خود نشان می دهد. سه دسته برای حمل راحت شما دارد. یک محل نیز برای بطری آب یا قمقمه در بغل کوله وجود دارد.

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری فوروارد کد FCLT7777

کوله پشتی دانشجویی بزرگ و حجم زیاد کد FCLT7777

مقاومت در برابر ضربه را به خوبی از خود نشان می دهد که می توانید با خیال راحت لپتاپ و دستگاه خود را برای امنیت بیشتر در جابه جایی در این کوله پشتی قرار دهید. دارای 3 دسته و پد تهویه هوا جهت حمل کردن راحت و بدون خستگی است. طبق نظرات خریداران برای مسافرت های کوتاه مناسب و کاربردی می باشد. قابلیت شستشو دارد و محلی برای نگهداری لپتاپ طراحی شده است.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT7766 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT7766 16.4 اینچی

قسمتی که برای لپتاپ طراحی شده است از 5 طرف دارای ضربه گیر هوایی است که به صورت کامل می تواند دستگاه شما را تضمین کند. این کالا نیز دارای دوخت های دوبل است که می تواند وزن زیادی را تحمل کند.

کوله پشتی گوگانا مدل gog4015

کوله پشتی شیک گوگانا مدل gog4015

قابلیت شست و شو و دارای بند کوله ای و محل نگهداری قمقمه از ویژگی های کلی این کوله پشتی دانشجویی است. همچنین بند های آن قابلیت تغییر اندازه را دارند.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT9006 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT9006 16.4 اینچی

برای دانشجویانی که بر روی لپتاپ خود حساسیت دارند، می توانند این کوله را تهیه کنند. این کوله تخصصی برای لپتاپ طراحی و تولید شده است و دارای رنگ ها شاد و متنوع است. برای لپتاپ های 15 تا 17 اینچی بسیار کاربردی است. همچنین یک محفظه برای کتاب، جزوه و سایر وسایل است.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6688 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ دانشجویی مدل FCLT6688 16.4 اینچی

مشخصات فنی

  • مناسب برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی
  • جنس: برزنت ضد آب
  • دارای محفظه تبلت
  • دارای جک هندزفری
  • دارای محافظ سلول هوای AirCell
کوله پشتی شیائومی مدل Urban Leisure

کوله پشتی شیائومی دانشجویی مدل Urban Leisure

کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری فوروارد کد FCLT7733

کوله پشتی 40 لیتری فوروارد کد FCLT7733

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل C198

کوله پشتی 65 لیتری مدل C198

کوله پشتی لاک بگ مدل A101

کوله پشتی دانشجویی لاک بگ مدل A101

کوله پشتی گارد مدل BP911 GN

خرید کوله پشتی گارد مدل BP911 GN

کوله پشتی فیرو پلاس مدل 647

کوله پشتی شیک فیرو پلاس مدل 647

کوله پشتی سفری مدل T724A

کوله پشتی دانشجویان مدل T724A

کوله پشتی الکسا مدل ALX9999

کوله پشتی برند الکسا مدل ALX9999

کوله پشتی مدل 6428

کوله پشتی مدل 6428

کوله‌پشتی یکی از وسایلی است که معمولا افراد برای حمل وسایل از آن استفاده می‌کند. کوله پشتی مدل 6428 باتوجه به زیبایی، کیفیت و وزن سبک خود گزینه‌ی خوبی برای استفاده‌ی شما خواهد بود. جنس بدنه از بهترین متریال حال حاضر در دنیا است که مقاومت خوبی دربرابر پارگی و پوسیدگی دارد و همچنین ضدآب است.

کوله پشتی فیرو پلاس کد 369

خرید کوله پشتی فیرو پلاس کد 369

بند کوله عرق گیر و نرم باعث می شود که دانشجو در طول روز که می خواهد جابه جا شود بتواند بدون دردسر دستگاه یا لپتاپ خود را حمل کند و آسیب به دستگاه خودش نرسد. همچنین یک محل برای خودکار و مدارک در کیف وجود دارد که می توانید به صورت مرتب آنها را در کوله پشتی خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *