12 مدل ساعت هوشمند سامسونگ شیک و جذاب در 2022

ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند به شمار می رود که با برند معتبر سامسونگ کیفیت و اعتبار آن نزد همه ی افراد بالا می رود. در این پست می خواهیم در مورد ساعت سامسونگ توضیح داده و سپس چندین مدل 2022 آن را معرفی کنیم.

جدید ترین مدل های ساعت هوشمند سامسونگ + قیمت

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm

یک ساعت هوشمند جذاب و خیلی شیک از سامسونگ رونمایی شد که دارای رزولوشن صفحه نمایش 396 پیکسل در 396 پیکسل می باشد و تصویر بسیار شفاف و با کیفیت را در سایز 1.2 اینچی به نمایش می گذارد. حسگر های متنوع این محصول باعث شده است که در طول روزانه هرکاری را انجام می دهید گزارش کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm

صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای رزولوشن 450 در 450 پیکسل است که در 1.4 اینچی صفحه نمایش به شما تصاویر را به صورت واضح و با کیفیت نشان می دهد. فعالیت های روزانه را می توانید با حسگر هایی که این ساعت دارد به راحتی تحلیل و بررسی کنید. از سنسور های آن می توان به NFC، A-GPS و… اشاره کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

ساعت هوشمند سامسنوگ Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

صفحه نمایش این نسخه از Samsung Galaxy Watch3 1.4 اینچ است و از فناوری فوق العاده AMOLED ساخته شده است. وضوح صفحه 360 × 360 پیکسل است و تصویری واضح و عالی را به نمایش می گذارد. این ساعت هوشمند دارای حسگرهای متنوعی است که به شما امکان می دهد فعالیت های روزمره خود را به راحتی اندازه بگیرید. این سنسور های شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج و مانیتور ضربان قلب هستند.

نقاط قوت

  • صفحه نمایش AMOLED و کیفیت عالی
  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر
  • حافظ داخلی 8 گیگابایت
  • دارای میکروفون، اسپیکر و قابلیت های دیگر
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

یک ساعت هوشمند سامسونگ با بند و صفحه نمایش ظریف برای مچ بانوان هم مناسب هست. یک صفحه نمایش عالی که 16 میلیون رنگ متفاوت می تواند در این صفحه نمایش به شما نشان دهد. رم 1 گیگابایت، حافظه داخلی 8 گیگابایت، میکروفون، اسپیکر و امکانات دیگر برای هر کسی که می خواهد در طول روز امکاناتی را استفاده کند عالی هست. از طریق بلوتوث، وای فای و NFC می توانید ارتباط برقرار کنید. از ویژگی های جذاب آن می توان مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر(حتی مناسب برای شناگر ها)، قابلیت متصل شدن به انواع گوشی ها بدون محدودیت و 8 چراغ LED برای اعلان های متفاوت اشاره کرد. شاید این مدل طرح قبلی سامسونگ باشد اما هنوز طرفداران و محبوبین خاص خود را دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

ساعت های هوشمند برند سامسونگ کلا جذاب طراحی شده اند اما ساعت هوشمند سامسونگ ورژن 4 خیلی شیک طراحی شده است. در ابتدا بگویم که این ساعت کاملا در برابر سقوط، ضربه و آب مقاومت کامل دارد. این ساعت هوشمند دارای حسگر های متفاوتی شامل شتاب سنج، فشار سنج، شمارش ضربان قلب و ژیروسکوپ است. فروشنده این ساعت هوشمند مستقیم دیجی کالا است و همین موضوع باعث شده است که اعتبار این ساعت نزد خریداران بالا به نظر برسد. یک گارانتی 18 ماه برای این ساعت هوشمند سامسونگ در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 42mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 42mm

مشخصات

این مدل از ساعت های هوشمند سامسونگ ورژن 4 به صورت کلاسیک طراحی شده است. رم 1.5 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از وای فای از ویژگی های کلی هست که قبل از خرید بهتر است بدانید. حسگر های زیادی مانند تمام ساعت های سامسونگ دارد و همراه گارانتی 18 ماهه پیکسل به شما تقدیم می شود. صفحه نمایش Circular Super AMOLED باعث شده است یک کیفیت و وضوح عالی در اختیار شما قرار دهد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R810

مشخصات

در ابتدا بگویم که همراه این ساعت هوشمند یک شارژر وایرلس به شما تقدیم می شود که یک مزیتی برای این ساعت به شمار می رود. بیش از 300 نفر از خریداران از این ساعت هوشمند رضایت کامل را داشتند. از ویژگی های اتصالاتی می توان به بلوتوث، وای فای و NFC اشاره کرد. مکان یابی و صفحه نمایش AMOLED از نقاط قوت و برتری این ساعت است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch Active2 همزمان با نوت 10 در سال 2019 رونمایی شد. سامسونگ این مدل را تنها 6 ماه پس از عرضه Galaxy Watch Active روانه بازار کرده است. این ساعت که دارای کاربردهای روزمره و ورزشی است استفاده از آن را در تمام ساعات روز امکان پذیر می کند. به دلیل طراحی اسپرت این ساعت، می تواند مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار گیرد. نمایشگر این ساعت 44 میلی متری اندازه 1.4 اینچ دارد و از فناوری super AMOLED ساخته شده است. وضوح صفحه 360 × 360 پیکسل است و تصویری واضح و با کیفیتی را به نمایش می گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما امکان می دهد فعالیت های روزمره خود را به راحتی اندازه بگیرید. این سنسورها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگرام، فشار سنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب هستند.

محصولات ناموجود

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R800

با پیشرفت تکنولوژی، گجت های متنوعی به بازار عرضه شده اند. یکی از محبوب ترین این دستگاه ها ساعت هوشمند است. همه مارک های معتبر ، به ویژه مارک هایی که تلفن های هوشمند تولید می کنند، تولید این محصولات را آغاز کرده اند. یکی از بهترین مارک ها هم در تلفن های هوشمند و هم در ساعت های هوشمند سامسونگ است. اگر پایان نامه فن آندروید دارید، بدون شک سامسونگ یکی از گزینه های شماست. ساعت هوشمند عملکردهای بسیاری دارد. این محصولات در سلامتی نیز تأثیر دارند. یکی از محصولات با کیفیت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R800 است. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت سامسونگ هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm

ویژگی هایی مانند طراحی حاشیه چرخان جدید و رابط کاربری رابط کاربر نیز در ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 وجود دارد. صفحه ساعت از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است و کاربر می تواند بلافاصله و تنها با یک ضربه بر روی صفحه به برنامه های مختلف دسترسی پیدا کند. طرحی به نام Aclipse در صفحه ساعت به گونه ای است که متناسب با هر ساعت از روز رنگ تغییر می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm Leatherband Smart

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2

با پوشیدن این ساعت روی مچ دست خود در تماس باشید، که مانند یک همراه ، به شما مشاوره سبک زندگی و سلامتی فوری می دهد. اطلاعات دقیق تری درباره سلامتی خود در ساعت صفحه عریض که به سلامتی و سلامتی شما اهمیت می دهد، کسب کنید. Galaxy Watch Active2 اطلاعات لازم را در هنگام نیاز به شما می دهد. ظاهری را که می خواهید شبانه روزی برای همراهتان داشته باشید انتخاب کنید. از بین مدل های بلوتوث یا LTE، صفحه نمایش 40 میلی متری، طرح فولاد ضد زنگ یا طرح آلومینیومی سبک و دارای بندهای بسیار زیاد را از روز اول سفارشی کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 یکی از محصولات جدید سامسونگ در زمینه گجت های پوشیدنی است. محصولی که در مقایسه با مدل قبلی خود چند به‌روزرسانی داشته است، اما همچنان جذاب ، زیبا و کارآمد به نظر می رسد. سامسونگ سعی کرده است که گلکسی واچ 2 را به یک محصول ورزشی تبدیل کند و به همین دلیل ظاهر جذاب تری را برای آن در نظر گرفته است. محصولی بسیار ظریف، با طراحی مینیمالیستی که ظاهری کاملاً مدرن دارد. در واقع این محصول یکی از زیباترین ساعت های هوشمند سامسونگ است و با مدل های قبلی فاصله زیادی دارد. ساعت هوشمند سامسونگ به راحتی به گوشی های اندرویدی و iOS متصل می شود و کاربران می توانند بدون هیچ زحمتی با آن کار کنند.

اگر علاقه به ساعت های شیائومی دارید می توانید ساعت هوشمند شیائومی را در سایت ما مشاهده کنید.

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که از پیر تا جوان همه آن را می شناسنند پس نیاز به تعریف خاصی ندارد. اما یک برتری هایی را به شما می گوییم تا خیالتان بسیار بابت ساعت هوشمند سامسونگ راحت باشد. این محصولاتی که ما در ادامه معرفی می کنیم همه اصل و اروجینال هستند و از یک فروشگاه معتبر ایرانی به فروش می رسند.

مشخصات و برتری ساعت هوشمند سامسونگ

  • وزن: اول از همه ساعت های هوشمند به دلیل امکانات بسیاری که دارند سنگین وزن هستند اما سامسونگ توانسته است که ساعت های سبکی را وارد بازار کند.
  • محافظ: می دانید که ساعت هوشمند در زمان کم صفحه آن خش دار می شود. اما اغلب ساعت های سامسونگ دارای محافظ صفحه نمایش یا همان گلس هستند.
  • سازگاری: این نوع ساعت ها مانند هم سطح های خود، اغلب با موبایل اندروید و IOS به صورت کامل سازگار هستند.
  • امکانات بیشتر: بعضی نیز امکانات خاصی را مانند بلوتوث، NFC، وای فای و دیگر ویژگی ها را دارند که باعث کاربردی بودن ساعت در موقعیت های مختلف می شود.
  • حسگر ها: همانطور که شنیدید در کل یک ساعت هوشمند مانند موبایل است و دارای حسگر هایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج و… هستند.

شاید برای شما ساعت هوشمند سامسونگ کمی گران باشد بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم لیست قیمت ساعت هوشمند ارزان را در بای شیا مشاهده فرمایید.

بالاخره یک ویدیو جذاب برای ساعت هوشمند سامسونگ ورژن 4 منتشر شد:

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “VideoObject”, “name”: “13 مدل ساعت هوشمند سامسونگ شیک و لاکچری + [طرح های 2022]”, “description”: “”, “thumbnailUrl”: “https://buyxia.ir/wp-content/uploads/2020/10/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-150×150.jpg”, “uploadDate”: “2022-07-15”, “duration”: “PT1M2S”, “contentUrl”: “https://buyxia.ir/wp-content/uploads/2022/02/ساعت-هوشمند-سامسونگ.mp4” }

دیدگاه ها برای “12 مدل ساعت هوشمند سامسونگ شیک و جذاب در 2022

  1. علی تقوی میگوید:

    سلام خسته نباشید فکر کنم ساعت ها قدیمی هست اگر میشه در مورد جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۲ هم مطلب بزارید که میخواهیم بخریم اما نمی‌تونیم کدوم رو انتخاب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *