45 مدل گوشواره طلا زنانه 2023 با ظاهری فوق العاده و شیک + عکس جذاب

گوشواره طلا زنانه

گوشواره طلا برای بانوان یک زیورآلات ضروری به حساب می آید به طوری که هر بانویی به دنبال گوشواره طلا شیک و جذاب است تا ظاهر خود را با مد روز زیبا تر جلوه دهد. زیورآلات طلا علاوه بر اینکه ارزش بالایی دارند باعث می شوند بانوان هنگام پوشیدن احساس مثبت و آرامش داشته باشند. بنابراین در این مطلب می خواهیم جدید ترین مدل های گوشواره طلا زنانه را برای شما معرفی کنیم.

جدیدترین گوشواره های طلا زنانه با مدل 2023

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل بی نهایت کد efgs022

گوشواره طلا مانچو مدل بی نهایت کد efgs022

این گوشواره طلا با آویز وصل گوش شما شده و جلوه ی زیبایی آن استایل شما چندین برابر زیبا تر می کند. این گوشواره آویز طرح بینهایت دارای رضایت کاربران است به طوری که بانوانی که این گوشواره از برند مانچو را خریداری کردند از قیمت مناسب، طراحی ظریف و ظاهر شیک آن تعریف کرده اند.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk458

گوشواره 18 عیار دوست خوب مدل dk458

مشخصات

یک گوشواره حلقه ای که به صورت سوزنی بسته می شود. در مورد ویژگی و مشخصه های آن می توان به مقاومت در برابر آب اشاره کرد. در ضمن از عیار 18 طلا برای ساخت این محصول بهره گرفته اند.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ME0815

گوشواره 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ME0815

مشخصات

این گوشواره عیار 18 طلا و موجودی آن زیاد نیست بهتر است اگر به تصویر آن علاقه مند شدید سریعا آن را سفارش بدهید. نحوه بسته شدن گوشواره هم به صورت قلابی هست و یک ظاهر لوزی و شیک برای شما ارائه می دهد. به صورت آویز هم می توانید آن را به گوش خود متصل نمایید.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مانچو کد efgs011

خرید گوشواره طلا 18 عیار مانچو کد efgs011

مشخصات

یک گوشواره بسیار شیک که فقط پلاک آن از عیار 18 طلا ساخته شده است و دیگر اجزای آن مانند اشک تراشه ای و آویز از طلای خالص نیستند. به همین علت هست که قیمت این گوشواره طلا آن مناسب می باشد.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه طرح قلب کد EL-004

مدل گوشواره 18 عیار طلا طرح قلب کد EL-004

مشخصات

یک گوشواره طلا ظریف که شاید برخی از بانوان آن را دوست نداشته باشند. عیار 18 طلا، متصل شدن از طریق آویز و طرح قلب از ویژگی های این کالا است.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مدل sba077

خرید اینترنتی گوشواره 18 عیار طلا مدل sba077

مشخصات

یک گوشواره به طرح انار که شاید برای هدیه و کادو گرفتن در شب یلدا خیلی خاص و جالب باشد. این گوشواره به صورت حلقه ای بسته شده و به صورت آویز متصل می شود. ابعاد آن 1*2 سانتی متر است و به علت اینکه وزن طلای خالص آن پایین می باشد دارای قیمت مناسبی است.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ME0820

خرید گوشواره طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ME0820

مشخصات

  • عیار: عیار ۱۸
  • نحوه اتصال: آویز
  • نحوه بسته شدن گوشواره: قلابی
  • سایر توضیحات: ابعاد گوشواره برابر ۱.۳× ۳.۲ سانتی متر
گوشواره طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل حلقه ای کد KE013

مدل گوشواره طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل حلقه ای کد KE013

مشخصات گوشواره طلا

  • عیار: عیار ۱۸
  • نحوه اتصال: حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن گوشواره: حلقه‌ای
  • ابعاد: ۱.۳ × ۱.۳ سانتی‌متر
  • طرح کالا: گوشواره حلقه ای
  • سایر توضیحات: گوشواره ۱۸ عیار به شکل حلقه ای با ابعاد حدودی ۱.۳ × ۱.۳ سانتی‌متر
گوشواره طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 3032

گوشواره طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 3032

گوشواره طلا با طرح قلب خود توانسته است هر بانویی را با اولین نگاه به خود جذب کند. دارای عیار 18 طلا و به صورت حلقه ای می توانید به گوش خود آویزان کنید. طبق دیدگاه بانوانی که این گوشواره را خریداری کردند دارای ظاهر خوشگل و طراحی ظریف است.

گوشواره طلا 24 عیار زنانه طرح گوی کد 100176

گوشواره طلا ارزان زنانه طرح گوی کد 100176

این گوشواره از عیار طلا 24 می‌باشد که بسیار جذاب و شیک است. با راه رفتتان می‌توانید درخشش گوشواره را حس کنید. بسیار لاکچری و زیبا برای پوشش بانوان می‌باشد و یک گوشواره طلا با قیمت بسیار مناسب است. در ضمن یک از پرفروش‌ترین گوشواره های دیجی کالا می باشد که به شما معرفی کرده ایم.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل efgs008

گوشواره طلا 18 عیار مانچو مدل efgs008

یکی از گوشواره های پرطرفدار و محبوب بین بانوان گوشواره میخی است. در امروزه این نوع گوشواره های طلا بسیار پرفروش هستند. این کالا با طلا 18 عیار و طرح بی نهایت که در آخر آن مشاهده می کنید، طراحی شده است.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل efgs007

گوشواره 18 عیار مانچو مدل efgs007

این گوشواره میخی از جنس طلا با ظاهر شیک می تواند برای تمام بانوان شیک پوش بسیار مناسب باشد. هر یک از گوشواره ها از یک پلاک طلا 18 عیار به شکل قلب و چهار عدد سنگ حدید ساخته شدند. زنجیر و بازوی گوشواره از نقره تشکیل شده که با آبکاری طلایی بسیار ظریف همراه با ظاهری شیک به شما تقدیم می شود. همراه این محصول یک جفت محافظ پلاستیکی به شما عرضه می شود.

گوشواره طلا 18 عیار ماهک مدل ME0562

گوشواره 18 عیار ماهک مدل ME0562

مشخصات کلی

عیار گوشواره طلا 18 عیار و ابعاد حدودی آن 9.5 سانتی متر است. دارای قفل سوزنی بوده و به صورت بخیه ای متصل می شود.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG103

گوشواره طلا زنانه 18 عیار رزا مدل EG103

مشخصات کلی

دارای وزن 0.22 گرم طلا است و ظاهر ظریف و طرح گل دارد. قیمت آن به دلیل کم بودن طلای خالص مناسب است. طبق نظرات خریداران این گوشواره اندازه کوچکی دارد. از طریق اتصال آویزی به گوش شما متصل می شود.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل Ri3-A3010-Gold

گوشواره طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل Ri3-A3010-Gold

یکی از جدید‌ترین گوشواره‌های طلا از شرکت ریسه گالری که مشتریان زیادی هم دارد. گوشواره طلا زنانه سنگ عقیق رگه دار می‌باشد که با فلز طلا و سنگ عقیق ساخته شده است.

گوشواره طلا 18عیار گالری طلای کانیار مدل M0912

گوشواره گالری طلای کانیار مدل M0912

مشخصات کلی

یک گوشواره به صورت حلقه ای که بسسیار ساده طراحی شده است. البته این گوشواره مخصوص کودکان و یا برای خانمان در سوراخ دوم و سوم گوش مناسب می باشد. 90 نفر از خریداران از این گوشواره طلا کاملا راضی بودند و نظر مثبتی بابت این محصول دادند. از عیار 18 طلا در طراحی آن استفاده شده و ابعاد کوچکی دارد.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مدل 670135

گوشواره زنانه مدل 670135

مشخصات

این گوشواره طلا 18 عیار با ظاهر بسیار جذاب و طرح کمند برای خانم ها یکی از گزینه های خوب زیورآلات طلا می باشد. شبیه بودن کامل به عکس و طراحی ظریف از ویژگی های مثبتی است که خریداران به آن بازخورد دادند. در ضمن جنس بسته بندی مقوا بوده و برای کادو و هدیه عالی است.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ME0931

مدل گوشواره 18 عیار طلا زنانه مایا ماهک مدل ME0931

مشخصات

این گوشواره با طرح زیبا و ساده ی خود باعث شده است که اغلب بانوان با سلیقه های متفاوت آن را بپسندند. اجرت این محصول برابر با 20% می باشد. با توجه به تخفیفی که در حال حاضر برای این محصول در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مناسبی دارد.

گوشواره طلا 18 عیار نفیس گلد مدل فرشته زرد

گوشواره طلا 18 عیار نفیس گلد مدل فرشته زرد

مشخصات

یک گوشواره با طرح خاص که فرشته روی مراورید سفید پرورشی نشته است. مروارید با وزن طلای خالص این محصول محاسبه نمی شوند. طبق خریدارانی که این گوشواره را برای خود یا همسر خود خریدند، خیلی شیک، زیبا و طراحی مدرن دارد.

گوشواره طلا 18عیار گالری طلاباران مدل 0113

گوشواره طلا 18 عیار گالری طلاباران مدل 0113

مشخصات

یک گوشواره بسیار ظریف که شاید خیلی از بانوان آن را دوست نداشتند و در کل نظر سلیقه ای است. این گوشواره با عیار 18 طلا و اتصال حلقه ای عرضه می شود.

گوشواره طلا 18 عیار شانا مدل E-SG35

گوشواره 18 عیار شانا مدل E-SG35

مشخصات کلی

یک گوشواره کوچک بدون آویز که محافظ آن هم از جنس طلا می باشد. نحوه اتصال به صورت میخی و با قفل سوزنی به گوش شما متصل می شود. ابعاد تقریبی آن 1 * 1 سانتی متر می باشد.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کد EA190

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کد EA190

مشخصات کلی

گوشواره های بلند برای خانم هایی که قد بلند هستند بسیار پیشنهاد می شود. زیبایی و جلوه ی خود را با این گوشواره چندین برابر کنید. ستاره هایی که با آویز متصل شده اند ظاهر بسیار شیکی به این محصول داده اند. نوع قفل قلابی و اتصال به صورت آویز است.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG02

مدل گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG02

در مجموع با توجه به ابعاد و قیمت مناسب گوشواره‌ طلا زنانه رزا مدل EG02، بهتر است شما هم دل را به دریا بزنید و این زیور جذاب و باکیفیت را به کلکسیون زیورآلات و بدلیجات خود اضافه کنید. بدون شک برای موقعیت‌های بسیاری این گوشواره‌ی مینیمال را به دیگر مدل‌ها ترجیح خواهید داد. اگر هم می‌خواهید برای دوست یا یکی از نوجوانان خانواده، هدیه‌ای به‌یادماندنی بدهید که هم باارزش و دوست‌داشتنی بوده و هم کیفیت و ماندگاری مطلوب داشته باشد، این مدل یکی از بهترین هدایایی است که می‌تواند توجه خانم‌ها را به خود جلب کند.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG131

گوشواره 18 عیار رزا مدل EG131

مشخصات کلی

یک گوشواره کوچک بدون آویز که برای هدیه بهترین گزینه است. اتصال به صورت میخی و دارای قفل سوزنی است.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG116

مدل گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG116

این گوشواره زنانه مدل EG116 دارای شکل ماه و ستاره بوده و از طلای 18 عیار ساخته شده است. ماه و ستاره این گوشواره‌ها به شکلی زیبا و دوست ‌داشتنی طراحی شده‌اند و می‌توانند نظر بسیاری از دختر خانم‌های جوان را به خود جلب کنند. یک نکته برای کسانی که علاقه مند به این گوشواره طلا شدند: برای دیدن عکس های بیشتر روی عکس گوشواره کلیک کنید.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد 122

گوشواره طلا گرد کانیار گالری کد 122

مشخصات کلی

یک گوشواره حلقه ای دیگر که اندازه کوچکی دارد و نباید توقع اندازه بزرگ از آن را داشته باشید. ابعاد این گوشواره طلا 1*1*0.2 سانتی متر است. به علت کوچک بودن برای کودکان و یا برای سوراخ دوم و سوم گوش بانوان مناسب هست.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG142

گوشواره طلا میخی زنانه 18 عیار رزا مدل EG142

مشخصات کلی

یک گوشواره 18 عیار طلا که به صورت میخی متصل می شود. این گوشواره با طرح برگ خود احساس خوبی به شما می دهد. ابعاد این گوشواره تقریبا 1*0.8 سانتی متر است.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG11

گوشواره 18 عیار رزا مدل EG11

این زیور آلات زنانه دارای شکل قلب بوده و می‌تواند هدیه برای بانوان بسیار گزینه مناسبی باشد. همچنین می‌توانید به دوست یا همسر یا دختر خود کادو بدهید. بسیار طرح دوست داشتنی دارد و افراد زیادی این گوشواره را خریداری کردند.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG36

گوشواره طلا رزا مدل EG36

این گوشواره شیک مناسب برای بانوانی که عاشق زیور آلات هستند می‌باشد. همچنین با طرح قلبی و H توانسته است افراد زیادی که اول نامشان از (ه-ح) استفاده شده است می‌تواند مناسب‌تر باشد.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل efgs005

گوشواره طلا زیبا مانچو مدل efgs005

کسانی که علاقه به گوشواره به صورت آویزی هستند می توانید این کالا را انتخاب کنید. این گوشواره میخی دارای ظاهر بسیار شیک است. استفاده از سنگ حدید در این گوشواره طلا باعث شده خواص آن افزایش یابد. آبکاری طلای 18 عیار روی آن به صورت بسیار ظریف و خاص انجام شده است.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG86

مدل گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG86

مشخصات کلی

طرح بی نهایت یکی از قشنگ ترین طرح ها هست که به هر کسی علاوه بر تیپ و استایل، احساس خوبی می دهد. این گوشواره با طرح بی نهایت به صورت جفت و اتصال میخی به شما تقدیم می گردد.

گوشواره طلا 18 عیار طرح ستاره مدل 318

گوشواره طرح ستاره مدل 318

نقاط قوت

  • استفاده از عیار 18 طلا
  • طرح ستاره زیبا
  • مناسب برای انواع مهمانی ها
  • متصل شدن به صورت میخی و بدون آویز
گوشواره طلا 18عیار گالری طلاچی مدل آویز ستاره

مدل گوشواره طلا 18 عیار مدل آویز ستاره

نقاط قوت

  • طول و ارتفاع 3 سانتی متر
  • متصل شدن به صورت آویز و نشان دادن تیپ شیک
گوشواره طلای 18 عیار زرمان مدل ME0741

گوشواره طلای 18 عیار زرمان مدل ME0741

این گوشواره مدل ME0741 از شرکت زرمان یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال کادو ی زیبا برای دوستان و همسرشان هستند. این گوشواره با استفاده از طلای 18 عیار ساخته شده و رنگ آن طلایی و جذاب است.

گوشواره طلا 18عیار گالری طلاچی مدل آویز ستاره و حلقه

گوشواره طلا گالری طلاچی مدل آویز ستاره و حلقه

مشخصات کلی

یک ستاره در حلقه که طرح جدید و نوینی در تولید گوشواره طلا می باشد. ابعاد تقریبی طولی این محصول 3.5 سانتی متر است. نوع اتصال به صورت آویزی و دارای قفل قلابی می باشد.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG14

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG14

گوشواره رزا مدل با طرح انار برای خیلی از بانوان جذاب و لاکچری است. برند رزا این مدل از گوشواره را با نماد انار ارائه کرده است. این مدل گوشواره از برند رزا دارای عیار، 18 است  که درصد بالایی از طلا را در این گوشواره به کار برده است. یکی از پرکاربرترین نوع گوشواره‌ها از نوع میخی است که به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد.

گوشواره طلا 18 عیار پندار گلد مدل GM02

گوشواره زنانه طلا پندار گلد مدل GM02

این گوشواره طلا با طرحی از گل توانسته زیبایی و جذابیت را در خود نشان دهد. اگر به دنبال گوشواره با طراحی شیک با قیمت مناسب می‌باشید این گوشواره را به شما معرفی می‌کنیم. در ضمن بسیار قیمت مناسبی دارد.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل GM12

گوشواره طلا میخی زنانه کانیار گالری مدل GM12

مشخصات کلی

طرح V یکی دیگر از مدل های جدیدی است که تازه وارد صنعت مد شده است. دارای ابعاد نسبتا کوچک و از طریق اتصال میخی به گوش شما متصل می شود.

گوشواره طلا 18عیار الن مدل EL149

گوشواره طلا زنانه الن مدل EL149

مشخصات کلی

طرح ترکیب دو قلب که در این محصول خیلی عالی شده است را می توانید ببینید. اثر خلاقانه و ابزار عشق در یک زیورآلات طلا قابل مشاهده است. این گوشواره از عیار 18 طلا ساخته شده و با ابعاد نسبتا کوچک به شما تقدیم می گردد.

گوشواره طلا 18 عیار نیکان زر مدل GE147

گوشواره 18 عیار نیکان زر مدل GE147

مشخصات کلی

این گوشواره طرح چندین قلب کنار هم است که با اتصال میخی می تواند گزینه خوبی برای بانوان و دختر خانم ها باشد. نوع قفل به صورت سوزنی است و برای مشاهده مشخصات دیگر می توانید در فروشگاه آن را ببینید.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG19

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG19

می‌توانید با این گوشواره زنانه در عین سادگی، جذابیت را نیز تجربه کنید. زیور آلات می‌توانند کمک کنید تا ظاهراتان را جذاب‌تر و شیک‌تر کنید. با طراحی زیبا و ظریف توانسته است مشتری‌های خود را جذب کند.

گوشواره طلا 18 عیار رزا مدل EG82

گوشواره زنانه 18 عیار رزا مدل EG82

مشخصات کلی

این محصول دارای قفل سوزنی و از طریق اتصال میخی به گوش شما وصل می شود. دو طرح متفاوت گل و زنبور کنار هم آن را زیبا کرده است. البته شاید بیشتر خانم ها جفت نبودن را نپسندند.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 3017

گوشواره شیک و زیبا ریسه گالری مدل 3017

این گوشواره جدید مرواید اشکی از ساخته‌های جدید برند ریسه گالری میباشد که علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارد، محصولی بسیار خاص و مدرن می‌باشد. این گوشواره‌ی زیبا از ترکیب مروارید و طلا ساخته شده است. مروارید بکار رفته در این گوشواره که به رنگ سفید و از طرح اشک استفاده شده که نشان دهنده رها شدن از هیجانات منفی و دفع احساسات ناخوشایند می‌باشد.

گوشواره طلا 18 عیار مدل 010

قیمت گوشواره طلا 18 عیار مدل 010

مشخصات

از زیورآلات طلا جذاب استفاده کنید تا بتوانید استایل شیک و زیبا بسازید. این گوشواره از 18 عیار طلا و قفل سوزنی طراحی شده است. 20 نفر از خانم هایی که این جنس را خریداری کرده اند از این جنس راضی بودند.

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کد EA153

گوشواره طلا 18 عیار زنانه کد EA153

مشخصات

ظاهر زیبا و قشنگ باعث شده است که بسیاری از خریداران از این گوشواره راضی باشند. بیش از 20 نفر این گوشواره با عیار 18 طلا را پیشنهاد داده اند. در ضمن وزن های متفاوتی را می توانید در مورد این محصول انتخاب کنید که قیمت آن تفاوت پیدا می کند. این گوشواره به صورت قلابی بسته شده و با آویز به گوش شما متصل می شود.

البته گوشواره طلا زنانه که می‌خواهید بخرید باید با دقت آن را انتخاب کنید. همچنین از نظر اندازه و جنس و هماهنگی با صورت خودتان را بررسی کنید تا بهترین گوشواره را داشته باشید.

گوشواره طلا زنانه

البته این مورد قابل ذکر است که زنان فقط به خاطر زیبایی از آن استفاده نمی‌کردند بلکه برای خواص طلا برای زن می‌پوشیدند.

پیشنهاد برای بانوان: بهترین مدل های دستبند طلا در 2023 + خرید اینترنتی

نکاتی برای خرید گوشواره طلا زنانه

برای سفارش هر کالایی باید از قبل موارد و نکات مهم آن جنس و کالا را باید دانست تا بتوان بهترین خرید را انجام داد.

برای گوشواره طلا باید بیشتر در خرید آن دقت کرد زیرا زینت بسیار مهمی به حساب می‌آید و گران قیمت است.

نکاتی برای خرید گوشواره زنانه که می‌توانید رعایت کنید:

وزن گوشواره طلا

یکی از راه‌های انتخاب زمان سفارش گوشواره طلا زنانه که باید آن را در نظر گرفت، باید وزن آن مناسب و سبک باشد تا وقتی در گوش قرار می‌گیرد احساس سنگینی یا ناراحتی در گوش خود نکنید.

ست کردن ظاهر و چهره شما با گوشواره طلا زنانه

قبل از انتخاب یک گوشواره حتما باید به هماهنگی طرح و شکل و اندازه ی گوشواره نسبت به چهرتان و صورتان دقت کنید. طلا نسبتا گران می باشد پس بهتر است موقع انتخاب، کمی دقت کنید.

یک پیشنهاد برای انتخاب گوشواره این است که می‌توانید با رنگ‌های موهایتان یا رنگ‌های چشم هایتان ست کنید تا زیباتر و شیک‌تر به نظر برسید.

گوشواره طلا زنانه

فرم صورت در انتخاب گوشواره موثر است!

همانطور که اخلاق همه ی افراد باهم متفاوت می‌باشد، صورت هیچکس مثل هم نیست. برای انتخاب گوشواره طلا زیبا اگر به فرم صورتتان توجه کنید می‌توانید گوشواره ای شیک و مناسب برای خودتان انتخاب کنید.

می‌دانید صورت‌ها به فرم‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام معمولا یک گوشواره ای برای آن مناسب است. نکاتی برای انتخاب بر اساس فرم صورت:

  • فرم صورت مربعی: معمولا افراد برای اینجور صورت‌ها از گوشواره‌های حلقوی استفاده می‌کنند.
  • فرم صورت قلبی: برای این صورت اگر از گوشواره‌های طلا زنانه از نوع قطره ای استفاده کنید ظاهرتان را زیبا‌تر نشان می‌دهد.
  • فرم صورت‌های گرد و دایره ای: برای بهتر نشان دادن صورت و چهرتان پیشنهاد می‌شود گوشواره‌های طلا با طول بلند استفاده کنید.
  • فرم صورت‌های بیضی: معمولا برای کوتاه و زیبا‌تر نشان دادن می‌توانید بر خلاف صورت‌های گرد، از گوشواره‌های کوتاه استفاده کنید تا این بلند را بپوشانید.

اگر علاوه بر گوشواره طلا زنانه جدید علاقه به ساعت‌های مچی زنانه دارید می‌توانید ساعت زنانه و آویز ساعت را در سایت ما ببینید.

شاید دوست داشته باشید یک کلیپ از مدل گوشواره طلا ببینید. این ویدیو برای کسانی است که دوست دارند مدل زیورآلات طلا مشاهده کنند.

دیدگاه ها برای “45 مدل گوشواره طلا زنانه 2023 با ظاهری فوق العاده و شیک + عکس جذاب

  1. هما حقیقی میگوید:

    اگر امکان داره در همینجا چندین مدل گوشواره طلا جدید ۱۴۰۱ هم معرفی کنید خیلی مدل ها قدیمی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *